Muusikoiden.net
07.12.2016

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Rickenbackerin (gtr/b) testimahdollisuutta Keravan lähistöllä?
1
yussipee
26.05.2012 22:50:36 (muokattu 26.05.2012 22:52:08)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pakkomielteet sen kun jatkuvat ja valitettavasti kallistuvat. Eli ei enempää eikä vähempää kuin Rickenbacker on alkanut kutitella. En ole itse asiassa koskaan kyseisen pajan soittimiin koskenut ja kynnys lähteä Kitarapajalle rähmimään on suhteellisen korkea. Sekä basso että kitara kiinnostavat. Halpojahan ovat molemmat.

Jos siis joku ystävällinen sielu olisi kiinnostunut Rickenbackerin ilosanomaa levittämään antamalla minun testata omaa soitintaan, olisin kovin otettu. Pikaviestillä saapi lähestyä, mikäli täältä sellaisia jalomielisiä ihmisiä löytyy.

Ja mm. Sunsmileja olisi kaupan torilla. Niitä kun myy 20 saa jo melkein Rickenbackerin :)

Twinkle
27.05.2012 02:37:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

yussipee: Pakkomielteet sen kun jatkuvat ja valitettavasti kallistuvat. Eli ei enempää eikä vähempää kuin Rickenbacker on alkanut kutitella. En ole itse asiassa koskaan kyseisen pajan soittimiin koskenut ja kynnys lähteä Kitarapajalle rähmimään on suhteellisen korkea. Sekä basso että kitara kiinnostavat. Halpojahan ovat molemmat.

Mikset mene sinne liikkeeseen? Kivijalkaliikkeen yksi harvoista valttikorteista enää nykyään on se, että kamoja voi siellä testata niin miksi sitä mahdollisuutta ei hyödyntäisi, etenkin kun jossakin liikkeessä tommoista vähän erikoisempaa merkkiä ylipäätänsä on?

jyrkalt
27.05.2012 12:37:40

yussipee: kynnys lähteä Kitarapajalle rähmimään on suhteellisen korkea.

Mitä ihmettä?! Tuolla saat testiä ja jos tulee kysyttävää niin vastauksetkin saat samantien. Ihan mielenkiinnosta kysäsen.. Mikä tossa Kitarapajassa sitä kynnystä nostaa?

Alkoholiongelma se on sekin kun viina ei maistu.
StevieRayVehkakoski
27.05.2012 13:30:19

Pajalle vaan testaamaan, kyllä kitarakauppiaat myy kitaroita yhtä mielellään ammattimuusikoille kuin amatööreille. Itse asiassa veikkaan että kaikkein kalleimmat kitarat myydään melkein aina keräilijöille joista pienempi tai suurempi osa ei osaa soittaa sitäkään vähää kuin perusharrastelija.

You can't spend what you ain't got, you can't lose what you ain't never had
aoi
27.05.2012 14:30:47

Jos jänskättää miten myyjä suhtautuu, niin vihjaiset sitten alkuun että olet tosimielellä kiinnostunut ostamaan rickenbackerin ja haluaisit testata. Sen jälkeen myyjä tarjoilee ilomielin soitinta testattavaksi. Tai sitten jotain on liikkeen puolella pielessä, ja tuskinpa on.

niemepet
28.05.2012 17:37:56

Samaa mieltä kuin muutkin. Pajalle vaan testailemaan. Itseasiassa Kitarapaja on ainoa kivijalkaliike pääkaupunkiseudulla, jossa olen joka kerta saanut hyvää palvelua. Sen vuoksi en ole enää muihin liikkeisiin jalallani astunut. Asiantuntevaa ja asiallista väkeä töissä, vaikken osaa hyvin soittaakaan ;)

Arttu_Ace
28.05.2012 17:56:47
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

niemepet: Samaa mieltä kuin muutkin. Pajalle vaan testailemaan. Itseasiassa Kitarapaja on ainoa kivijalkaliike pääkaupunkiseudulla, jossa olen joka kerta saanut hyvää palvelua. Sen vuoksi en ole enää muihin liikkeisiin jalallani astunut. Asiantuntevaa ja asiallista väkeä töissä, vaikken osaa hyvin soittaakaan ;)

Miulla on onneksi paremmat kokemukset. Aron Soitin ja DLX on aina tarjonneet hyvää ja avuliasta palvelua. Pari viikkoa sitten kävin pääkaupunkiseudun soitinkauppoja kiertämässä ihan vakavasti, ja vaikka toki sain hyvää palvelua myös Kitarapajalta, ei DLX jäänyt yhtään huonommaksi. Jälkimmäisestä tuli myös Gibson ostettua kun löytyi (useampikin) ostamisen arvoinen yksilö.

Ketjun aloittajalle sanon samaa kuin kaikki muutkin: sinne vaan renkaita potkimaan.

Kicking ass like never before!
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti