Muusikoiden.net
05.12.2016

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: peavey 30 hinta
1
blues niilo
24.05.2012 22:22:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oliskohan jollain tietoa peavey classic 30;sen ja 112E extensio cabinetin tweed hinnoista? mitä ovat maksaneet Suomessa silloin kun on viellä voinut ostaa.
112E valmistus on ilmeisesti loppunut vuoteen89,comboahan saa vielläkin!
Ja mitähän maksaisivat tänä päivänä molemmat kimpassa?!

MikaHekkanen
24.05.2012 23:16:50

blues niilo: Oliskohan jollain tietoa peavey classic 30;sen ja 112E extensio cabinetin tweed hinnoista? mitä ovat maksaneet Suomessa silloin kun on viellä voinut ostaa.
112E valmistus on ilmeisesti loppunut vuoteen89,comboahan saa vielläkin!
Ja mitähän maksaisivat tänä päivänä molemmat kimpassa?!

Mitä olen saanut täältä lukea nuo nykyiset kaukoidän Classicit eivät pärjää laadussa vanhoille jenkkikoneille. Itselläni ei noista uusista comboista ole mitään kokemusta, mutta jenkkiklassikko on ollut ykkösvahvistimenani jo parin vuosikymmenen ajan.

Ostin tuon comboni varmaan aivan 90-luvun alussa käytettynä paikallisesta soitinkaupasta, olisinkohan maksanut siitä 3500 markkaa silloin?
Hetkeäkään en ole hankintaani katunut.

Neath the bougie a nimble rigger slyly rolls the pea
blues niilo
25.05.2012 15:15:31

MikaHekkanen: Mitä olen saanut täältä lukea nuo nykyiset kaukoidän Classicit eivät pärjää laadussa vanhoille jenkkikoneille. Itselläni ei noista uusista comboista ole mitään kokemusta, mutta jenkkiklassikko on ollut ykkösvahvistimenani jo parin vuosikymmenen ajan.

Ostin tuon comboni varmaan aivan 90-luvun alussa käytettynä paikallisesta soitinkaupasta, olisinkohan maksanut siitä 3500 markkaa silloin?
Hetkeäkään en ole hankintaani katunut.

Minulla itsellänikin on 98vm combo ja lisäkajari 99vm mut en ole löytänyt
vanhoja lehtiä kautta muuta matskua mistä olis saanut hinnat selville.
Lisä kajari löytyi ebaysta jenkeistä 5vuotta sitten n.300$ ja olen tykännyt yhdistelmästä!

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti