Muusikoiden.net
07.12.2016
Introducing the Fender Paramount PM-1 Limited Rosewood  

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Kitaran maalaus
1
kitaramies123
06.05.2012 15:01:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Voihan kitaran maalata turvallisesti spraylla ( kyseessä on 80 e eli lopputuloksen ei tarvi olla täydellinen)

markus16
06.05.2012 15:08:03

Käypä tuolta elektroniikka ja soitinrakennuspalstalta selaamassa aiheeseen liittyviä ketjuja.

Kirka saatana!
Gabe
06.05.2012 15:58:14

Onko sulla joku body vai ihan kasassa olevaa kitaraako ajattelit alkaa maalaamaan? Onko jo jotain vanhaa maalia tms. päällä?

Elämäni tarkoitus on olla varoittavana esimerkkinä muille.
kitaramies123
06.05.2012 17:14:56

Gabe: Onko sulla joku body vai ihan kasassa olevaa kitaraako ajattelit alkaa maalaamaan? Onko jo jotain vanhaa maalia tms. päällä?

Kitarasta on irroitettu kaikki osat ja kaikki maali on hiottu pois.

Jeszse
06.05.2012 17:40:06
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kitaramies123: Voihan kitaran maalata turvallisesti spraylla ( kyseessä on 80 e eli lopputuloksen ei tarvi olla täydellinen)

https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.ne … 1245331379_31952734_534959435_n.jpg

Toi on maalattu ihan motonetin spraylla, ja saman puljun lakat päällä. Aika paskaa jälkee mut kyl se kaukaa hyvältä näyttää.

Karvamammutti: Mutta siulla on ultra-secks-Salovaara -ääni.| The Jasser Arafats | Alternaty
sonata
06.05.2012 18:17:13
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itse olen lakkaillut kanssa ihan kaupan "paukku"pulloilla :)
omasta mielestä olen saanut ainakin hyvää jälkeä aikaan... lakan ja maalin merkillä on toki väliä!
Itse huomasin että Mastonin maalit ja lakat toimivat todella hyvin sillä niissä on ehdottomasti paras suutin. Niiden suuttimesta lakka ja maali tulevat tasaisesti leveänä sumuna eikä tiheänä niinkuin monista muista.

Nyt olen ainakin 4 kitaraa tuolla menetelmällä lakannut / maalannut ja kovasti käytössä kestänyt :)

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti