Muusikoiden.net
06.12.2016

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: es-335 rock mikit
1
mäntsäläläinen
02.04.2012 19:10:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Omistan tollasen kopion es 335:st. Ajattelin vaihtaa tohon peliini mikit. Sain hullun idean, että jos asennetaan ns ''rock mikit'' kitaraan. Toimisikohan yhdistelmä.

Jyrken
02.04.2012 19:32:31

Rock-mikit on aika laaja käsite. Mutta ei tuossa periaatteessa mitään esteitä ole vaikka aktiivimikit laittas kiinni. Ainut seikka joka saattaa häiritä on kovilla säröillä esiintyvä kierto.

if you mostly play metallica get kirk hammets signature dunlop wahh pedal
mäntsäläläinen
02.04.2012 19:35:20

Juuu. näin mäkin tän ajattelin. Haaveissa oli maks tollanen ac/dc tyylinen soitto, tosin myös blues/jazz ovat mulle tärkeitä. Joitain esim seyomor duncaneita olen katellu: kommenttia näistä?

lavaamo
02.04.2012 19:38:55

mäntsäläläinen: Juuu. näin mäkin tän ajattelin. Haaveissa oli maks tollanen ac/dc tyylinen soitto, tosin myös blues/jazz ovat mulle tärkeitä. Joitain esim seyomor duncaneita olen katellu: kommenttia näistä?

Kyllä sitä pitää Duncaneillakin ihan itte soittaa.

Huonoja juttuja jo vuodesta 1981
Neponen
02.04.2012 19:40:59
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mäntsäläläinen: Juuu. näin mäkin tän ajattelin. Haaveissa oli maks tollanen ac/dc tyylinen soitto, tosin myös blues/jazz ovat mulle tärkeitä. Joitain esim seyomor duncaneita olen katellu: kommenttia näistä?

SH-4 ja Tb-4.

Munkero: "Mä oon pannu itteeni.." Ai saateri, kauhee hiitti päällä!
Jucciz
02.04.2012 20:15:25
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eikös 335:ssä ole maailman sivu käytetty PAF:eja tai PAF-henkisiä mikkejä - ja nehän jos mitkä ovat loistavat rokkimikit.

Tietty rokkikin on laaja käsite, mutta jos ei metalliin asti tarvitse päästä pelkillä mikeillä, mikä tahansa PAF-henkinen humbucker kyllä varmasti toimii monenlaisessakin rockmusassa hienosti.

Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan!
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti