Muusikoiden.net
06.12.2016

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Blade runner super vee tallan kimppatilaus
1
Antti74
16.03.2012 00:07:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Moi !!

Kiinnostaako ketään muuta toi kyseinen Blade Runner Super Vee talla.??

Jos saatais porukka lähtemään mukaan tilaamaan niin toi talla irtoais noin 120 eurolla.

Se vaatii yli 5 tallan tilausta Jarno Salon kautta, mieluummin tietenkin enemmänkin jotta saadaan hinta painettua alas

Ilmottautumiset mulle m.netin keskustelut/kitarakamat osioon

Sakmongkol
16.03.2012 00:18:55

Millähän aikataululla tilaus menisi? Minä kyllä oikeastaan tarvitsisin toiseenkin stratoon moisen mutta pitää kattoa miten on rahatilanteen kanssa.

Hinta on kyllä hyvä mutta koskee ilmeisesti vain sitä peruskromista kuuden (neljän) ruuvin versiota?

"Sakke on Mnetin ehdoton Keisari ja Hallitsija." -Folkson
Antti74
23.03.2012 13:46:54

Sakmongkol: Millähän aikataululla tilaus menisi? Minä kyllä oikeastaan tarvitsisin toiseenkin stratoon moisen mutta pitää kattoa miten on rahatilanteen kanssa.

Hinta on kyllä hyvä mutta koskee ilmeisesti vain sitä peruskromista kuuden (neljän) ruuvin versiota?

Moi !!

Mulla vähän sama juttu, pitää itsekin katsoa tota omaa rahatilannetta.
Nyt jos ei saada tarpeeksi porukkaa kimppaan niin nopeasti laskettuna voisi olla jopa yli 40-60 € kallimpi !! ja se on tuo peruskrominen 4 ruuvin versio.

Joten en pidä mitään kiirettä tilauksen suhteen, turha maksaa täyttä hintaa kyseisestä tallasta. odotan mieluummin et saatais porukka kasaan

Mikä on sun aikataulu ???

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti