Muusikoiden.net
04.12.2016

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Laadukkaat virittimet kitaraan. srtato,tele,lp, jne
1
Antti74
12.03.2012 00:01:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mitä laadukkaita virittimiä suosittelette ja miksi. Merkki malli ja hinta ja onko helppo vaihtaa.
Itse olen miettiny vaihtaa jokaiseen keppin lukittavat virittimet.

Ehdotuksia otetaan vastaan

Saa ehdottaa myös muita kun lukittavia ( jos laitatte mainitkaa onko lukittavat vai ei)

TuomasDC
12.03.2012 00:19:18

Schallerin Mini Locking tuners,todella hyvät virittimet

McNulty
12.03.2012 14:07:10
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Gotoh, Schaller, Sperzel, Grover jne. Kaikki tekevät varsin laadukkaita virittimiä.
Loppu on sitten kiinni siitä, mitä itse haluat, millaiseen kitaraan ja millä ehdoilla.

"Courage is not the absence of fear, but rather the judgement that something else is more important than fear." -A. Redmoon
The Oath
12.03.2012 15:38:09

TuomasDC: Schallerin Mini Locking tuners,todella hyvät virittimet

Niin on, tosin en omista sellaista kitaraa, mutta on tullut kumminkin soitettua paljon semmosella, kun kaverilla on.

ps. yhdistelmälause. xD

Mandarax
12.03.2012 17:37:19

Schallerin ja Sperzelin lukollisista kokemusta ja voin suositella, noissa erilaisissa kepukoissa (strato, tele, LP..) on varmaan myös erikokoisia virikoneiden rei'ityksiä joten kannattanee ottaa huomioon että kaikki tuskin tulevat menemään ns."heittämällä" paikoilleen. Schallerit esim taisivat mennä 10mm reikiin.

I don't care to belong to a club that accepts people like me as members. -Groucho Marx-
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti