Muusikoiden.net
28.03.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Kitarakaula suomesta vai ulkomailta
1 2
LaMotta
17.03.2012 22:55:38 (muokattu 17.03.2012 22:58:00)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itse en ainakaan Warmothin kauloja ostaessani keksinyt mitään syytä miksi maksaa tuplahintaa suomalaisesta käsityöstä.
 
"Hyvä ja halpa? Osta molemmat!"
Antti74
27.11.2012 00:47:31
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kiitos hyvistä neuvoista.
 
Nyt on ollut kotosalla jo jonkun aikaa Warmrothin kaula ja se on tuloillaan yhteen straton projektiin.
 
Ja kyllä on tarkoitus tossa jossakin vaiheessa hankkia itselleen suomalaisen soitinrakentajan tekemä kaula.
 
73nd3r
27.11.2012 08:42:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

LaMotta: Itse en ainakaan Warmothin kauloja ostaessani keksinyt mitään syytä miksi maksaa tuplahintaa suomalaisesta käsityöstä.
 
Vaikka sulla on tossa heti jo kaksi: 1. suomalaisesta 2. käsityöstä
 
Gabe
27.11.2012 10:22:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

LaMotta: Itse en ainakaan Warmothin kauloja ostaessani keksinyt mitään syytä miksi maksaa tuplahintaa suomalaisesta käsityöstä.
 
Kun siihen Warmothin hintoihin lisätään postikulut ja verot niin alkaa aika samoissa hintaluokissa pyörimään...
 
" Good music comes out of people playing together, knowing what they want to do and going for it. You have to sweat over it and bug it to death. You can't do it by pushing buttons and watching a TV screen. " - Keith Richards -
tender.insanity
27.11.2012 10:28:27 (muokattu 27.11.2012 10:30:06)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Gabe: Kun siihen Warmothin hintoihin lisätään postikulut ja verot niin alkaa aika samoissa hintaluokissa pyörimään...
 
Jenkkihinnat antaa hyvää osviittaa loppuhinnalle, kun dollarimerkin vaihtaa euroksi. Ainakin näin omalla kohdallani huomannut. (Esim. hinta $120 + kulut $20 = $140 = suurinpiirtein 140e)
 
Miksi teettää Stratocasteriin kaula kun ebay on pullollaan niitä ja hintahaitari on laaja? Sen verran tusinatavaraa tuntuu olevan.
 
Gabe
27.11.2012 11:14:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

tender.insanity: Jenkkihinnat antaa hyvää osviittaa loppuhinnalle, kun dollarimerkin vaihtaa euroksi. Ainakin näin omalla kohdallani huomannut. (Esim. hinta $120 + kulut $20 = $140 = suurinpiirtein 140e)
 
Totta, edellisen kerran kun tilasin kaulan Warmothilta niin vähän vajaa 400e se kaikkineen maksoi.
 
Miksi teettää Stratocasteriin kaula kun ebay on pullollaan niitä ja hintahaitari on laaja? Sen verran tusinatavaraa tuntuu olevan.
 
Ainakin saisi sitten itse päättää täsmälleen millainen siitä tulee ja viedä rungon rakentajalle joka siitä saa tarkat mitat. Olen kyllä ebaystäkin hyvällä menestyksellä käytetyn kaulan tilannut.
 
" Good music comes out of people playing together, knowing what they want to do and going for it. You have to sweat over it and bug it to death. You can't do it by pushing buttons and watching a TV screen. " - Keith Richards -
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «