Muusikoiden.net
09.12.2016

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Multiefektilaite kanavanvaihtoreleella? (4-cable method)
1
Uto
08.03.2012 09:09:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olen etsiskelemässä multiefektilaitetta kytkettäväksi neljän kaapelin menetelmällä 2-kanavaiseen serial loopilla varustettuun vahvistimeeni. Tarvitsisin sellaisen multiefektin, josta löytyy relekytkin vahvistimen kanavanvaihtoa varten. Tietääkseni ainakin Bosssin GT-8:ssa ja uudemmissa sellainen on, Line6:n laitteissa ei. Mutta mitä muita vaihtoehtoja on?

JuSu
08.03.2012 09:18:34

Uto: Olen etsiskelemässä multiefektilaitetta kytkettäväksi neljän kaapelin menetelmällä 2-kanavaiseen serial loopilla varustettuun vahvistimeeni. Tarvitsisin sellaisen multiefektin, josta löytyy relekytkin vahvistimen kanavanvaihtoa varten. Tietääkseni ainakin Bosssin GT-8:ssa ja uudemmissa sellainen on, Line6:n laitteissa ei. Mutta mitä muita vaihtoehtoja on?

G-Major + midipoljin?

Mikä tahansa moulinexi + erillinen swicheriloota (esim. Nobels MS-4)?

JuSu
oiva tumpeloinen
08.03.2012 09:23:13

JuSu: G-Major + midipoljin?

Mikä tahansa moulinexi + erillinen swicheriloota (esim. Nobels MS-4)?

JuSu

Ei pääse G-Majorilla neljän kaapelin leikkeihin. Tosin mun mielestä kohtuullisen mielenkiintoinen ajatus lähteä liikkeelle ensin kytkentävaihtoehdoista.
JuSu
08.03.2012 10:20:48

oiva tumpeloinen: Ei pääse G-Majorilla neljän kaapelin leikkeihin. Tosin mun mielestä kohtuullisen mielenkiintoinen ajatus lähteä liikkeelle ensin kytkentävaihtoehdoista.

Jaa juu niin, eipä pääsekään. Aamuinen aivopieru.

Mulla itselläni on vastaavassa käytössä 4CM:lla Line6 M13 + Nobels MS-4.

JuSu
Sammo
08.03.2012 11:56:13

Uto: Olen etsiskelemässä multiefektilaitetta kytkettäväksi neljän kaapelin menetelmällä 2-kanavaiseen serial loopilla varustettuun vahvistimeeni. Tarvitsisin sellaisen multiefektin, josta löytyy relekytkin vahvistimen kanavanvaihtoa varten. Tietääkseni ainakin Bosssin GT-8:ssa ja uudemmissa sellainen on, Line6:n laitteissa ei. Mutta mitä muita vaihtoehtoja on?

Ilmeisesti etsit lattiamallista multiefektiä? Jos et, niin Behkun laudassa on releitä kaksi ja Lexiconin R1:ssä on myös kaksi relettä stereojakilla (ei varmaan löydy yhtä helpolla).

"I don't believe in a lot of things, but I do believe in duct tape."
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti