Muusikoiden.net
03.12.2016
Jenkkirundi - Uutuuskirja nyt myynnissä! 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Stratoon paksulla C profiililla oleva kaula mahonki ruusupuu
1
Antti74
03.03.2012 12:52:03 (muokattu 03.03.2012 14:59:25)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Moi !!

Pitäis vaihtaa kaula stratoon kun ei nykyinen oikeen istu lapaseen niin kuin pitäisi,
tuttu ongelma varmaan monelle kitaristille.

Onko tietoa kuka valmistaa kauloja suomessa ja onko havempaa tilata kotimaista käsityötä oleva kaula vai esim jenkeissä valmistettu.

Olen katsellut warmrothin kauloja " paksulla C profiillia" esim juuri otsikossa valmisteuilla materiaaleilla mutta ne ei ole kovin halpoja eteenkään jos vielä valitsee optioina olevat " Unique choice you pick exact fingerboard" , Constuction type Warmroth pro Angled, inlayt päälle, nauhat, viimeistely kaulan lakkaus, matkakulut jne sekä tulli maksut päälle.

Sen verran olen jo ottanut asiasta selvää suomen päässä että esim M.Nevalainen tekee mittojen mukaan mut se vaatii käynnin tampereelle M. Nevalaisen pajalle josta selviää lopullinen hinta vasta pikan päällä. Onko tietoa tekeekö J.Salo kauloja, jos jollakin on kookemusta kyseisetä kiarasepästä niin laita infoa.

Jos ootte teettäneet kaulan omien mittojen mukaan suomessa niin mikä on ollut hinta, ja mitkä puulajit on olleet kyseessä, ja missä ootte teettäneet ja ootteko olleet tyytyväisiä lopputulokseen.

Olin thomanin kautta yhteydessä fenderin pajaan mexicoon ( kysyin onko mahdollista tilata Fender Kenny Wayne Shepherd Straton kaula heidän kautta, kaulan valmisus materiaali on (custom thick 'C' shaped ) maple neck, rosewood fretboard, 21 jumbo frets, mutta yllätys, yllätys se ei ole mahdollista ja tässä on thomanilta tullut vastaus Fenderin kauloja ei ole markkinoilla. He haluavat pitää nämä itsellään ja estää eri sarjanumeroisten kaulojen asentamisen eri sarjanumeron bodyyn.
Yksi keino hankkia tuo lienee etsiä sitä käytettynä esim e-baysta.

Warmothilta voisi saada vastaavanlaisen, kunnon kaulan. Toimittavat suoraan Suomeen.

varakeef
03.03.2012 13:13:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Suosittelen lämpimästi USA Custom guitars -nimistä valmistajaa. Tekevät justiinsa eikä melkein haluamaasi ja sopuhintaan. Muuta heikkoa en keksi kuin sähköpostiliikenteen hoitaminen - mutta kun puhelinta uskaltauduin käyttämään, niin lyyti alkoi kirjoittaa ja ripeästi.

http://www.usacustomguitars.com/

"Käytös siivo ja hillitty sopii lehmälle" - Laura Latvala
von spets
03.03.2012 15:02:52
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://www.allparts.com/Chunky-Stratocaster-Neck-p/sro-fat.htm

Toi on loistava, mulla on noita kaksi ja tilasin ne jostain Ebayn myyjältä USAsata hintaan 130eur kpl.

www.myspace.com/thebadcaseband www.facebook.com/thebadcaseband
blues guitar
03.03.2012 16:58:21
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla olis myynnissä. Tosin koko kitara tulee mukaan.

...ajan H-D:llä pitkin suomee...antaa kitaran laulaa vaan...juomaksi kelpaa vain Scotch Single Malt...
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti