Muusikoiden.net
07.12.2016

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: uudet mikit les pauliin
1
Beetos
10.02.2012 14:04:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ois ollu ajatuksena vähän kustomoia Gibsonin les paulia ja ois suunnitelmana hankkia uus viritys koneisto (sillä vanha on aika huono) ja uuet mikit. oon kattellu kyl jotai seymour duncaneja ja jotai muita mikkejä mut neuvoja otetaan vastaan. etin siis ihan jotai humbuckereita jotka sopis niiku sekä Guns n Roses-tyyliseen Glam/Hard rockiin sekä Bluesiin ja southern rockiin. myös sen viritys koneiston etsintää otetaa apuja vastaan :)

s8na
10.02.2012 14:22:36
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Beetos: ois ollu ajatuksena vähän kustomoia Gibsonin les paulia ja ois suunnitelmana hankkia uus viritys koneisto (sillä vanha on aika huono) ja uuet mikit. oon kattellu kyl jotai seymour duncaneja ja jotai muita mikkejä mut neuvoja otetaan vastaan. etin siis ihan jotai humbuckereita jotka sopis niiku sekä Guns n Roses-tyyliseen Glam/Hard rockiin sekä Bluesiin ja southern rockiin. myös sen viritys koneiston etsintää otetaa apuja vastaan :)

Katohan Bare Knuckle Pickupsin valikoima. Ovat hitusen kalliimpia kuin dimarziot tai duncanit mutta mä oon noista tykänny. Noita saa vielä haluamillaan kuorilla ja valintaan saa apuja suoraan valmistajalta sähköpostilla kysymällä.

Mikko L
10.02.2012 14:32:09

Joo Bare Knucklet tuntuvat olevan nyt aika kova sana. Tosin Duncaneita näkee paljon lespauleissa. Varmaan Slashin syy.

Kaiken voi oppia kunhan vaan lopettaa harjoittelemisen.
mattim
10.02.2012 14:55:00
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mikko L: Joo Bare Knucklet tuntuvat olevan nyt aika kova sana. Tosin Duncaneita näkee paljon lespauleissa. Varmaan Slashin syy.

Duncaneista voi syyttää vain Duncania ja kritiikittömiä ostajia ;-)

Grugi
10.02.2012 16:34:02

Siitä vaan Custom Shoppia kitaraan
http://www.musamaailma.fi/epages/mu … TEETAe_ITSELLESI_CUSTOM_KITARAMIKKI

The only true wisdom is in knowing you know nothing.
Juzpe
11.02.2012 11:17:48
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mikä tahansa laadukas maltillisen ulostulon humbucker sopii mainitsemiisi musatyyleihin. Esimerkkejä:

Duncan:
- 59
- Alnico II Pro
- Seth Lover
- Pearly Gates
Sheptonen perus PAF Tribute
BKP:n Stormy Monday

Onhan noita hyviä mikkejä maailma pullollaan.

"Nuori vihainen tosi cool rockmies" - Big Papa
Huikki
11.02.2012 11:26:19

Juzpe: Mikä tahansa laadukas maltillisen ulostulon humbucker sopii mainitsemiisi musatyyleihin. Esimerkkejä:

Duncan:
- 59
- Alnico II Pro
- Seth Lover
- Pearly Gates

BKP:n Stormy mondaylle äänet täältä. Vaihdoin aikoinaan vuoden 91 les pauliin tollaset ja oli huima ero alkuperäisiin nähden. Alkuperäiset olivat aika tuhnut ja "etäiset", mikkien vaihdon jälkeen kaikki nämä ongelmat hävisivät.

s8na
11.02.2012 11:43:09

Jos haluat kuitenkin pysyä Gibsonin mikeissä, niin miedompaa rokkia soittava kaverini on tykänny Burstbucker Pro mikeistä kuin hullu puurosta.

FreshPots
11.02.2012 12:23:56

Juzpe: Mikä tahansa laadukas maltillisen ulostulon humbucker sopii mainitsemiisi musatyyleihin. Esimerkkejä:

Duncan:
- 59
- Alnico II Pro
- Seth Lover
- Pearly Gates

BKP:n Mulet on kuulemma aivan taivaalliset. Semmoset mulle seuraavaks. :)

Vemmy
12.02.2012 21:28:13

Makuasioitahan nämä aina on, ja minähän en Gibboneista tiedä yhtään mitään ku en oo ikinä sellasta ees omistanu, mutta... Duncanin '59:t oli kyllä itelle ne oikeat LP:hen, vaikka kyllä tuo Custom 5:nenkin oli hemmetin hyvä, suosittelen jos hiukan ytympää haluaa. Siis ytympää kuin '59.

Ketä kiinnostaa.
nahkahuppu
12.02.2012 22:54:11

BKP, crawler setti itsellä, suosittelen.

nahkahuppu
12.02.2012 22:56:04

nahkahuppu: BKP, crawler setti itsellä, suosittelen.

Ai niin ja samalla laitoin Gotohin lukkovirittimet, suosittelen.

Swan
13.02.2012 00:25:55

Lundgren Heaven '57:t on noista butiikkipalikoista myös harkitsemisen arvoiset. Klassinen ja erotteleva PAF-saundi.

"Once Lady Yuna fixes her hair, we leave!"
>-)))> #26
S.M.A.K.
winstoni
13.02.2012 03:03:58

Crossfire96: BKP:n Mulet on kuulemma aivan taivaalliset. Semmoset mulle seuraavaks. :)

Mulla on Mulen kalibroitu setti ja on kyllä tosi hyvät. Sopii bluesista räyhäkkääseen rokkiin. Suosittelen, ehdottomasti hintansa arvoiset.

"Pilvi ja kokkeli kyllä maistuis, mutta muusikoksi en helvetissä rupea." - LamaAjanElvis
Lilli
13.02.2012 05:44:19

Duncan:
- 59
- Alnico II Pro
- Seth Lover
- Pearly Gates

Onhan noita... listasta tosin puuttuu Peter Florancen Voodoo '59. - Kokeilleilta kommentteja, itse pitänyt parhaimpina kokeilemistani.

The same thing that makes you live can kill you in the end
Rämppy
13.02.2012 15:41:31

Onko Gibson LP:ssä tosiaan huono virityskoneisto? Epäilen, että vika on ennemminkin satulan urissa tai pienemmällä todennäköisyydellä tallapaloissa, jos vire ei pidä. Ennenkuin investoi uusiin mikkeihin, kannattaa hakea oikein ajan kanssa korkeussäädöillä sweet spottia. Vaikuttaa todella paljon soundiin.

En sitten malttanut olla sanomatta.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti