Muusikoiden.net
05.12.2016
Jenkkirundi - Uutuuskirja nyt myynnissä! 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Pari pientä kysymystä kiinnitysruuveista ja kannen hionnasta
1
kylie-o
02.02.2012 16:23:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Deanin pieni ulkonäollinen siistiminen mielessä..

1. EMG:n mikkien kiinnitysruuvit ovat hien ym. ansiosta hapettuneet rumannäköisiksi. Mistä voisi löytyä sopivia, mahdollisesti kromattuja ruuveja? Nopealla selailulla kitaraliikkeet eivät kauppaa. Olisiko hyvä arvaus asiantunteva ruuviliike?

2. Kitara on mattamusta, ja kovan kulutuksen kohdista hioutunut kiiltäväpintaiseksi, ml. kaula. Millä kannattaisi kokeilla siistimistä? Mikään kemiallinen tuskin tulee kyseeseen mutta onko jengi käyttänyt esim. äärimmäisen hienoa hiomapaperia?

Wradlin
02.02.2012 16:26:25

kylie-o: Mistä voisi löytyä sopivia, mahdollisesti kromattuja ruuveja? Nopealla selailulla kitaraliikkeet eivät kauppaa. Olisiko hyvä arvaus asiantunteva ruuviliike?

SP-Elektroniikka ainakin, jos ei sieltä päin Suomea löydy niin tuolta kannattaa kysellä.

oiva tumpeloinen
02.02.2012 16:32:46

kylie-o: Deanin pieni ulkonäollinen siistiminen mielessä..

1. EMG:n mikkien kiinnitysruuvit ovat hien ym. ansiosta hapettuneet rumannäköisiksi. Mistä voisi löytyä sopivia, mahdollisesti kromattuja ruuveja? Nopealla selailulla kitaraliikkeet eivät kauppaa. Olisiko hyvä arvaus asiantunteva ruuviliike?

Mä olen joitakin ruuvinkantoja putsannut hiomapaperilla. Ei tarvitse paljoa näyttää, että hapettuma lähtee pinnasta. Uusia ruuveja kyllä löytynee melkein jokaisesta musiikkiputiikista, tosin ruuviliikkeessä ne on huomattavasti halvempia.

2. Kitara on mattamusta, ja kovan kulutuksen kohdista hioutunut kiiltäväpintaiseksi, ml. kaula. Millä kannattaisi kokeilla siistimistä? Mikään kemiallinen tuskin tulee kyseeseen mutta onko jengi käyttänyt esim. äärimmäisen hienoa hiomapaperia?

Teräsvillalla mä voisin kuvitella kokeilevani. Tosin ensimmäisenä mä kysyisin ehkä tuolta soitinrakennuspalstalta, millä ne ovat tehneet omat juttunsa.
kylie-o
02.02.2012 17:45:38 (muokattu 02.02.2012 17:46:09)

Kiitos, täytyykin kysyä siltä puolelta, ei soitinrakennuspuolen palsta sattunut silmään aikaisemmin.

Lisäyksenä kuva http://db.tt/3WXcWyiw

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti