Muusikoiden.net
24.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Pääteputkista kysymys tietäjälle..
1 2
VIPMetal
02.02.2012 02:27:58
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

pekurides: mä olen aika pitkään vetäny myös stereopäätteellä ja himaoloissa monona ja sitten reeniksellä ehtottomasti stereona koska se toinen "pääte" tuo sitä munaskuukkelia tuplasti lissää.
 
tosin se volannousu on olemassa ja sen takia myös olen studiossa ja keikoilla myös monona vetäny, mutta aina ste4reona jos vain pystyy muuten!
 
Kyllä ne "käyttämättömät" putketkin tuntuu kuluvan vaikka tyhjäkäynillä olisi... putket irti tai/ja bias sulake myös jos löytyy.
 
Yksipuolisena vähän kuin ajelisi autoa vain kahella pytyllä...-p-

 
No niin,
 
nyt on kytketty räkki taas stereoksi ja delayt pongahtelee eri puolilta! Kyllä se vain toikin lisäulottuvuutta soundeihin, kun kytki stereona kaappiin. Meninkin uskomaan m.netin virallisen totuuden, että kitaristi ei stereota tarvi, mutta jälleen empiirinen havainto tukee juuri kirjoittamaasi. Kahdella kaapilla efekti olisi varmasti vielä parempi, mutta stereokaapissakin huomaa ison eron monona soittamiseen verrattuna. Ei ole paluuta! =)
 
Räkkimiehiä jo vuodesta 2000.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «