Muusikoiden.net
07.12.2016
ROKKAA MERKONOMIKSI - liiketalouden perustutkinto 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Asiansa osaavaa ja edullista kitarahuoltoa Kouvolan seudulla?
1
Lasse.
25.01.2012 17:35:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hei,

Nyt olisi tarvetta ilmeisesti nauhahuoltoon, kun RG321:ssa särisee nauhat lavasta alaspäin muutama, vaikka tekisi mitä. Olen kokeillut säätää kaularautaa, olen koittanut säätää tallasta palojen kanssa kieliä ylemmäs ja näiden kahden erilaisia yhdistelmiä, mutta särisee aina vaan tuolta ekoista nauhoista paksujen kielten puolelta, kun vähänkään kovempaa pickkaa.

Olen jo kahdelta ongelmaluetteloinnin jälkeen saannut nauhatyö-tuomion, joten kysyisin, että minnehän tämä kannattaisi viedä näytille?

Wallied
25.01.2012 19:12:57

Kouvolassahan vaihtoehdot taitaa aika pitkälti rajoittua tuohon Kouvolan Musiikkiin ja siihen uuteen Korialaan tulleeseen putiikkiin, mikäli sielläkään huolletaan. Yksi vaihtoehto voisi olla yhteyden ottaminen Sinn Guitarsin Mikko Sinkkoseen, jos miekkonen nykyään Kouvolassa asuu. En asiasta muista enempää, kuin että opiskeli Kouvostoliitossa muotoilua.

Siinä kolme, joista voit kysellä ja hintatarjouksia vertailla.

Lasse.
25.01.2012 19:36:11

Selvä homma, kiitoksia! Kyllähän täällä Kouvolassa on nämä vaihtoehdot vähän vähissä. Pitääki kysellä näiltä.

Wintry666
24.02.2012 13:20:48
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tota vois melkeen suositella kelle vaan, mies tietää selkeesti mitä tekee, eikä hintakaan ole paha. Korjas mun lanikan eikä ole ilmennyt mitään ongelmia. Tekee myös vahvistin modauksia.

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti