Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Ongelma kitaran kielissä
1 2 3 4 513 14 15 16 17
Les Fender
01.02.2012 23:24:59 (muokattu 01.02.2012 23:25:31)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sakmongkol: Olen siis laskenut, mutten jaksa hankkia juuri optimaalista settiä koska se on työlästä. Tässä ei ole ristiriitaa.
 
Siis kielien hankkiminen verrattuna kielien hankkimiseen on työlästä? Kokeilleppa vaikka jotain kauppaa mistä saa kieliä.
 

 
Kyseessä oli arvio. Mihinkäs se laskeminen unohtui? Eikö se enään olekkaan tärkeää?
 
"Living is easy with eyes closed!"
the-Antero
01.02.2012 23:25:14
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sakmongkol: Olen siis laskenut, mutten jaksa hankkia juuri optimaalista settiä koska se on työlästä.
 
Ja äsken juuri lupasit huomenna mennä sellaisen hankkimaan? Etkö menekään? Vaikka lupasit. Ei juma...
 
Musiikki ei tunne rajoja, eivätkä kitaristit tunne nuotteja.
0101978
01.02.2012 23:25:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sakmongkol: Jos/kun irtokielet on tiskin alla ja valmiit setit hyllyssä niin vaiva ei millään muotoa ole sama.
 
Laiskuuden huippu. Ostos kestää noin minuutin kun luettelet myyjälle kieltenpaksuudet.
 
Les Paulin varastaminen vituttaa niin että vieterit lentelee päästä!
Sakmongkol
01.02.2012 23:26:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

the-Antero: Ja äsken juuri lupasit huomenna mennä sellaisen hankkimaan? Etkö menekään? Vaikka lupasit. Ei juma...
 
Korjataan, että en ole vielä jaksanut.
 
Les Fender
01.02.2012 23:27:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sakmongkol: Jos/kun irtokielet on tiskin alla ja valmiit setit hyllyssä niin vaiva ei millään muotoa ole sama.
 
Kai sinä sentään puhua osaat. Sanot sedälle mitä haluat, tai kirjoita vaikka lapulle. Setä sitten hakee sinulle.
 
"Living is easy with eyes closed!"
the-Antero
01.02.2012 23:30:44
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Veikkaan että Sakmongkol on erittäin epäsosiaalinen ihminen. Tästä kielii hänen nettikäyttäytyminen. Mielenkiinnottomuus siihen mitä muut hänestä ajattelevat. Lisäksi myös sosiaalisten tilanteiden välttely antaa osviittaa asiasta.
 
Jos et halua puhua myyjälle niin kirjoita lapulle mitä haluat...
 
Laiskuus on silti raivostuttava piirre. Ja jos ihminen ei jaksa nähdä vaivaa omien erikoiskielisettiensä takia sen vertaa että sanoisi hän myyjälle mitä haluaa on hän joko helvetin laiska tai todella epäsosiaalinen.
 
Musiikki ei tunne rajoja, eivätkä kitaristit tunne nuotteja.
Sakmongkol
01.02.2012 23:33:18 (muokattu 01.02.2012 23:33:30)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olen minä irtokieliä ostanut useastikin mutta minusta olisi silti kaikin puolin parempi että ne fiksummat setit olisivat siellä valmiina hyllyssä.
 
the-Antero
01.02.2012 23:36:41
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sakmongkol: Olen minä irtokieliä ostanut useastikin mutta minusta olisi silti kaikin puolin parempi että ne fiksummat setit olisivat siellä valmiina hyllyssä.
 
Oletko ottanut eri kielifirmoihin yhteyttä asiasta? Jos se sinua häiritsee niin kannattaisi. Tiedä vaikka saisit oman naamasi kielipakettiin. Viikset ja manitou ;)
 
Musiikki ei tunne rajoja, eivätkä kitaristit tunne nuotteja.
Sakmongkol
01.02.2012 23:37:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

the-Antero: Oletko ottanut eri kielifirmoihin yhteyttä asiasta? Jos se sinua häiritsee niin kannattaisi. Tiedä vaikka saisit oman naamasi kielipakettiin. Viikset ja manitou ;)
 
Odotan että kielifirmat ottavat yhteyttä minuun.
 
Ekku01
01.02.2012 23:38:08 (muokattu 01.02.2012 23:40:07)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sakmongkol: Olen minä irtokieliä ostanut useastikin mutta minusta olisi silti kaikin puolin parempi että ne fiksummat setit olisivat siellä valmiina hyllyssä.
 
Tilaa netin kautta isompi satsi irtokieliä haluamillasi paksuuksilla. Ei tarvitse kauppaan raahautua.
 
EDIT: Esim. tuolta löytyy kielet 0.008 - 0.074 http://www.strings.fi/PublishedServ … ge&pageID=3&action=view&groupID=864
 
"Joh. 3:16"
Les Fender
01.02.2012 23:38:10 (muokattu 01.02.2012 23:38:52)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sakmongkol: Olen minä irtokieliä ostanut useastikin mutta minusta olisi silti kaikin puolin parempi että ne fiksummat setit olisivat siellä valmiina hyllyssä.
 
Jaa.. vielä hetki sitten se irtokielien osto oli kauhian vaigeeta, ennemin soittelit täysin persiillään olevalla 10-52 setillä.
 
Sakmongkol: Olen siis laskenut, mutten jaksa hankkia juuri optimaalista settiä koska se on työlästä.
 
Miten se sun työmääräsi lisääntyy irtokieliä ostettaessa? Ainakin minulle myyjä on kaivanut kielet itse, mene sellaiseen myymälään.
 
"Living is easy with eyes closed!"
0101978
01.02.2012 23:42:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tekosyitä ja hätävalheita!
 
Les Paulin varastaminen vituttaa niin että vieterit lentelee päästä!
the-Antero
01.02.2012 23:44:29
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sakmongkol: Odotan että kielifirmat ottavat yhteyttä minuun.
 
No liikemiehen vikaa ei ainakaan ole. Tulee mieleen joku katkera kellarimuusikko joka on vihainen levy-yhtiöille siitä etteivät ole löytäneet häntä vain sen takia ettei hän ole ottanut itse yhteyttä levy-yhtiöihin.
 
Luuletko että kielten valmistajat lukevat Muusikoiden.nettiä? Vieläpä suomenkielellä?
 
Musiikki ei tunne rajoja, eivätkä kitaristit tunne nuotteja.
Sakmongkol
01.02.2012 23:47:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

the-Antero: No liikemiehen vikaa ei ainakaan ole. Tulee mieleen joku katkera kellarimuusikko joka on vihainen levy-yhtiöille siitä etteivät ole löytäneet häntä vain sen takia ettei hän ole ottanut itse yhteyttä levy-yhtiöihin.
 
Luuletko että kielten valmistajat lukevat Muusikoiden.nettiä? Vieläpä suomenkielellä?

 
Odotan sellaista maailmanaikaa jossa kielifirmoille olisi hyödyllistä saada minun naamani paketin kanteen.
 
the-Antero
01.02.2012 23:49:24
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sakmongkol: Odotan sellaista maailmanaikaa jossa kielifirmoille olisi hyödyllistä saada minun naamani paketin kanteen.
 
Todella harhaista ajattelua :D
 
Musiikki ei tunne rajoja, eivätkä kitaristit tunne nuotteja.
Les Fender
01.02.2012 23:52:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sakmongkol: Odotan sellaista maailmanaikaa jossa kielifirmoille olisi hyödyllistä saada minun naamani paketin kanteen.
 
Ei muuta kun foliohattu päähän ja odottamaan;)
 
"Living is easy with eyes closed!"
Wradlin
01.02.2012 23:55:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kiinnostaako teitä oikeasti nuin paljon mitä mieltä joku on kielisettien paksuudesta?
 
0101978
02.02.2012 00:05:44 (muokattu 02.02.2012 00:06:24)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No tavallaan ei - mutta tämä nyt on jotenkin surrealistista.
 
Les Paulin varastaminen vituttaa niin että vieterit lentelee päästä!
markus16
02.02.2012 00:07:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tää on ollu hyvin viihdyttävä ketju. Sakmongkol on kyllä noussut viimeisimmän sivun aikana aika monta sijaa ylöspäin. Ei välttämättä omaa suoritustaan parantamalla, vaan muiden kompastelun ansiosta.
 
Haen lisää olutta ja jään seuraamaan peliä.
 
Old school? New school? Shit! I didn't even go to school.
Sakmongkol
02.02.2012 00:07:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

0101978: No tavallaan ei - mutta tämä nyt on jotenkin surrealistista.
 
Ei alkuunkaan. Andalusialainen koira on surrealistinen.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 513 14 15 16 17

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «