Muusikoiden.net
08.12.2016
Musamaailma.fi - Soittimet helposti netistä 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Hiconin kulmaplugit?
1
Laulava Kylätohtori
22.01.2012 21:11:30 (muokattu 22.01.2012 21:12:40)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko kokemuksia Hiconin plugeista? Vaikuttavat laadukkailta, ovat kohtuu hintaisilta ja vievät melko vähän tilaa. Noiden väliin ajattelin Cordialin kaapelia.

Neutrikin L-plugeja muuten, mutta vievät liikaa tilaa pedal boardista..

http://www.thomann.de/fi/hicon_klinke_hij63ma01.htm

Blues is easy to play, but hard to feel. -Jimi Hendrix
wilo
22.01.2012 21:20:59

Laulava Kylätohtori: Onko kokemuksia Hiconin plugeista? Vaikuttavat laadukkailta, ovat kohtuu hintaisilta ja vievät melko vähän tilaa. Noiden väliin ajattelin Cordialin kaapelia.

Mulla on noita muutamia. Ovat ihan hyvälaatuisia ja kestäneet mulla kitarapiuhan päässä, varmasti ajaa asiansa pedaalilaudassakin. Ihan yhtä tukeva toi ei ole kuin neutrik; esim. vedonpoisto on ikään kuin tavallinen eikä ylimitoitettu, kuten neutrikissa. Myös neutrikin juottaminen yms. on mun mielestä helpompaa, mutta olen mä niitä enemmän tehnytkin kuin hiconeja, voi johtua siitä.

Laulava Kylätohtori
22.01.2012 21:37:17

wilo: Mulla on noita muutamia. Ovat ihan hyvälaatuisia ja kestäneet mulla kitarapiuhan päässä, varmasti ajaa asiansa pedaalilaudassakin. Ihan yhtä tukeva toi ei ole kuin neutrik; esim. vedonpoisto on ikään kuin tavallinen eikä ylimitoitettu, kuten neutrikissa. Myös neutrikin juottaminen yms. on mun mielestä helpompaa, mutta olen mä niitä enemmän tehnytkin kuin hiconeja, voi johtua siitä.

Eli pedaalilautaan voi huoleti pistää, kun vedonpoisto ei ole siinä niin tärkeää. Kitarapiuhoissa sitten edelleen Neutrikkia.

Kuinka paljon nuo muuten vievät tilaa, oletko ikinä mitannut?

wilo
23.01.2012 00:09:25

Laulava Kylätohtori: Eli pedaalilautaan voi huoleti pistää, kun vedonpoisto ei ole siinä niin tärkeää. Kitarapiuhoissa sitten edelleen Neutrikkia.

Kuinka paljon nuo muuten vievät tilaa, oletko ikinä mitannut?

Plugin ulkonema jakista on 12 mm ja leveys saman verran. Eli onhan tuo ihan merkittävästi pienempi kuin neutrikin kulmaplugi, jolla on peräti 20 mm ulkonema ja leveyttäkin 15 mm.

Laulava Kylätohtori
23.01.2012 09:20:04

wilo: Plugin ulkonema jakista on 12 mm ja leveys saman verran. Eli onhan tuo ihan merkittävästi pienempi kuin neutrikin kulmaplugi, jolla on peräti 20 mm ulkonema ja leveyttäkin 15 mm.

Ok, eli nämä menee tilaukseen.

Kiitän!

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti