Muusikoiden.net
04.12.2016
ROKKAA MERKONOMIKSI - liiketalouden perustutkinto 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Kahler-trmololla varustettu skepa
1
yanera
11.01.2012 17:27:29
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Elikkäs olin tänään piipahtamassa eräässä soitinliikkeessä. Seinällä keikkui Samick merkkinen kitara ilmeisesti 80-luvulta. Ja siinä oli Kahkerin tremolo, en osaa sanoa mikä niistä.

En ole koskaan ennen koskenutkaan Kahleriin. Vaikutti ihan kivalta. Siinä ei ollut satulassa lukkoa kuten floikassa on

Kitara oli vanha ja pyynti vain 150e

Mitä mieltä olette Kahlerista.

Pitäisikö ostaa.

Onko vaikea käyttää

Olen Fender ja Gibson miehiä..

Toiset menee toiset tulee, mutta minä tärisen.
fox
11.01.2012 17:44:48
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

yanera: Elikkäs olin tänään piipahtamassa eräässä soitinliikkeessä. Seinällä keikkui Samick merkkinen kitara ilmeisesti 80-luvulta. Ja siinä oli Kahkerin tremolo, en osaa sanoa mikä niistä.

Taitaa olla Flyer, niitä oli noissa joissakin Samickeissa. Jos on samanlainen "superstrat" kuin meillä studion nurkissa pyörivä, niin osta ihmeessä.

En ole koskaan ennen koskenutkaan Kahleriin. Vaikutti ihan kivalta. Siinä ei ollut satulassa lukkoa kuten floikassa on

Meillä on kyllä lukkosatulallinen, olisko siitä ko. härpäke irroitettu? Mutta saahan niitä uusia.

Kitara oli vanha ja pyynti vain 150e Kitara lie jostain 80-luvun loppupuolilta. Hinta on "rosmo-halpa" siihen nähden mitä sillä saa. Muuta huonoa tuos meidänkään Samickissa ei ole, paitsi mikit. Runko hyvä, kaula tosi hyvä.

Mitä mieltä olette Kahlerista.

Itse pidän Kahleria ihan todella hyvänä kelluvana tallana.

Pitäisikö ostaa.

Tietenkin pitäisi. :)

welcome to the twilight zone "A fox is a wolf who sends flowers." relic #1
the-Antero
11.01.2012 18:29:58
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pelkästä Kahlerista joutuu pulittamaan uutena 200€ - 400€ että jo siinä mielessä osta pois :)

Musiikki ei tunne rajoja, eivätkä kitaristit tunne nuotteja.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti