Muusikoiden.net
03.12.2016

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Dual Terrorista putket vaihtoon?
1
Joonas.H
03.01.2012 20:22:54 (muokattu 03.01.2012 20:33:42)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ostin viime kesänä Dual Terror -nupin käytettynä (pari vuotta vanha) ja nyt saundi on alkanut mennä munattomaksi. Onkohan putkien vaihdon aika? Ja jos on, niin kummat putket on syytä laittaa vaihtoon (etu-,pääte-)?

Millä putkilla saisin Dual Terrorin toisesta kanavasta nykyistä särökkäämmän saundin irti, vai saako millään?

KimmoH
04.01.2012 14:09:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joonas.H: Ostin viime kesänä Dual Terror -nupin käytettynä (pari vuotta vanha) ja nyt saundi on alkanut mennä munattomaksi. Onkohan putkien vaihdon aika? Ja jos on, niin kummat putket on syytä laittaa vaihtoon (etu-,pääte-)?

Millä putkilla saisin Dual Terrorin toisesta kanavasta nykyistä särökkäämmän saundin irti, vai saako millään?

Itse vaihtaisin kerralla kaikki putket, ei nuo niin paljon maksa.

Tuosta särökkäämmästä en tiedä mutta itse olen tykännyt sekä Tiny Terrorissa että Dual Terrorin Tiny puolella etusissa Tungsolin 12ax7:sta ja päätteissä JJ:stä.

Oman Dual Terrorin olen kalustanut niin että V1 ja V2 paikoilla on Tungsolin 12ax7 putket ja V3 ja V4 paikoilla 12au7 putket. Eli Tiny Terror kanavalla on perinteiset TT säröt ja Fat Channel muuttuu 12au7 putkilla mukavaksi puhtaaksi minkä päälle voi sitten halutessaan ajella pedaaleista sellaista säröä mitä haluaa jos TT kanava ei riitä.

Joonas.H
05.01.2012 02:10:35
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kiitos vinkeistä. Sitten vielä viiminen kysymys, missä paikkaa nuppia on etusen putket ja missä päätteen?

ReBeat
05.01.2012 02:34:23
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://lh3.ggpht.com/_WxLfCCnkMtg/T … AAAAAAAEGE/sUYSUGcUuZQ/DSCF3817.JPG

Noi pienemmät on etuasteputkia ja vähä isommat pääteputkia.

KimmoH
05.01.2012 11:52:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Niin ja nuo V1, V2, V3 ja V4 paikat etusissa menevät siten että V1 on siellä input reiän päässä ja nelonen kauimmaisessa. Nuo kyseiset merkinnät löytyvät vain piirilevyltä ei kotelon päältä.

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti