Muusikoiden.net
06.12.2016

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Pedaalien virtalähde kysymys?
1
Epsu!
17.12.2011 04:32:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Elikkäs mulla on seuraavat pedaalit:

Boss sd 1
Boss od 3
Boss tr 2
Boss dd 3
Boss TU 3
Digitech badmonkey

Onko esim voodoolabin pedalpower ISO-5 hyvä vaihtoehto näille pedaaleille?

Kiitos paljon jo etukäteen!

Tuhkis
17.12.2011 09:25:04 (muokattu 17.12.2011 09:25:28)

Epsu!: Elikkäs mulla on seuraavat pedaalit:

Boss sd 1
Boss od 3
Boss tr 2
Boss dd 3
Boss TU 3
Digitech badmonkey

Onko esim voodoolabin pedalpower ISO-5 hyvä vaihtoehto näille pedaaleille?

Kiitos paljon jo etukäteen!

Ei ole, mutta Cioks Schizophrenic on LOISTAVA vaihtoehto ja sellainen löytyy torilta tällä hetkellä...Vinks, vinks.

Mandarax
17.12.2011 10:32:03

Tuhkis: Ei ole, mutta Cioks Schizophrenic on LOISTAVA vaihtoehto ja sellainen löytyy torilta tällä hetkellä...Vinks, vinks.

Eikös tuossa ISO5:ssä ole vain 4kpl 9v -paikkoja?

I don't care to belong to a club that accepts people like me as members. -Groucho Marx-
HeavyMachinery
17.12.2011 10:41:39
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuhkis: Ei ole, mutta Cioks Schizophrenic on LOISTAVA vaihtoehto ja sellainen löytyy torilta tällä hetkellä...Vinks, vinks.

Miksi Voodoolab ei olisi ? Minusta se on mitä oivin vaihtoehto. Se riittää kaikille pedaaleille hyvin ja jää varaakin jos tulevaisuudessa hommaa jotain muillakin jännitteillä olevia.

- If it's too loud you are too old ! - Pardy : "Varallisuus on vaan järjestelykysymys"
Epsu!
17.12.2011 11:45:21

Mandarax: Eikös tuossa ISO5:ssä ole vain 4kpl 9v -paikkoja?

Joo siinä on vain 4 9V lähtöä joista yksi on korkeavirta. Voihan jakaa useampia pedaaleja samasta lähdöstä, koska oon käsittänyt että kukin 9V lähtö on 100 mA

Tuhkis
17.12.2011 12:05:13 (muokattu 17.12.2011 12:09:12)

HeavyMachinery: Miksi Voodoolab ei olisi ? Minusta se on mitä oivin vaihtoehto. Se riittää kaikille pedaaleille hyvin ja jää varaakin jos tulevaisuudessa hommaa jotain muillakin jännitteillä olevia.

Meni sarkasmi nyt selvästi yli hilseen. Mun vastaus oli pelkkää törkeetä oman torilla myynnissä olevan tuotteen mainontaa. Jos olet jo päättänyt, että Voodoolab os se "oivin" vaihtoehto ja kirjoitusasustasi päätellen jo sen valinnut, niin eikö tämä ketju ollut melko turha?

sickboy
18.12.2011 14:05:05
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla on melko suuri pedaalilauta (3xEventiden pedaalia, 4 säröpedaalia ja kaiku). Kaikki saavat virtansa tästä:

http://www.custom-sounds.com/epages … h=/Shops/CustomSounds/Products/4328

Toi oli mun mielestä hintalaatusuhteeltaan paras mitä kivijalkapuodeista löytyi. Ei ole ollut mitään ongelmia käytössä. Ja potkua riittää jopa noihin Eventiden vaatimuksiin.

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti