Muusikoiden.net
02.12.2016

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Yamaha SG-30 "Bridge" hukassa
1
JopeK
04.12.2011 15:42:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

tosiaankin, mulla on tommonen Yamaha SG-30 kitara (1973-74?), mutta silta elikkä "bridge" on tippunu jonnekin mistä en sitä löydä. Ongelma on siinä, että se tappien väli on 68mm, kun nykypäivän sillat tuppaa olemaan tuommoiset 70-74mm, enkä uusia käy porailemaan. Nyt vinkkiä mistä mä löytäisin sen sillan, et sais Kunnon pelin tulille.

Twinkle
04.12.2011 19:13:54

JopeK: tosiaankin, mulla on tommonen Yamaha SG-30 kitara (1973-74?), mutta silta elikkä "bridge" on tippunu jonnekin mistä en sitä löydä. Ongelma on siinä, että se tappien väli on 68mm, kun nykypäivän sillat tuppaa olemaan tuommoiset 70-74mm, enkä uusia käy porailemaan. Nyt vinkkiä mistä mä löytäisin sen sillan, et sais Kunnon pelin tulille.

oletko kysynyt maahantuojalta jos niillä olisi varaosaa? Voi jopa olla, koska SG:stä tehtiin reissue, josta tosin en tiedä yhtään että kuinka uskollinen se on alkuperäiselle noiden osien suhteen.

aristoteles666
05.12.2011 08:03:35
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Twinkle: oletko kysynyt maahantuojalta jos niillä olisi varaosaa? Voi jopa olla, koska SG:stä tehtiin reissue, josta tosin en tiedä yhtään että kuinka uskollinen se on alkuperäiselle noiden osien suhteen.

on ainakin ollut kaisaniemen F-musiikissa, niinkuin muutakin yamaha tarviketta.

" mielestäni varmin merkki älykkään elämän olemassaolosta muualla maailmankaikkeudessa on se, että kukaan ei yritä ottaa meihin yhteyttä." lassi ja leevi.
JopeK
05.12.2011 18:05:57

kiitti vinkeistä, kyselen

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti