Muusikoiden.net
05.12.2016
ROKKAA MERKONOMIKSI - liiketalouden perustutkinto 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Dr. Scientist - erikoispedaalit
1
RrRailo
04.11.2011 11:16:26
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tere.

Aloitan keskustelun pedaalipajasta, joka ansaitsee mielestäni huomiota kekseliäisyytensä ja hyvän henkensä vuoksi. Tätä kanadalaista yritystä pyörittää pariskunta, Ryan ja Tanya, herran hoitaessa teknisen toteutuksen ja rouvan maalatessa laatikoille visuaalisen ilmeen.

Dr. Scientistin pedaalit ovat useassa tapauksessa todella persoonallisia, monimielisiä ilmestyksiä. Säröistä, tremoloista, choruksista, reberbeistä ynnä muista löytyy säädettävää herkullisen paljon ja soundit todella elävät yhtyeen sloganin mukaan: Guitar Pedals Made in Space.

Olen päässyt Tohtorin pedaaleiden makuun lähinnä Youtuben kautta mutta monenmoiset videot vakuuttivat siitä, että käsiksihän näihin vehkeisiin on päästävä. Nyt matkalla kotiin onkin yrityksen The Elements OD/distortion, josta mainio esittelyvideo vaikka tästä: http://www.youtube.com/watch?v=RAMlcSBw9xc&feature=youtu.be

Onko muilla kokemuksia? Kannattaa ainakin tutustua.

Deathlegendary whippin'
Artist
04.11.2011 11:38:15 (muokattu 04.11.2011 11:42:43)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oon noita säröjä testaillut, en muista just nyt mitä kaikkia, tästä on pari vuotta aikaa. Vietin pari tuntia kööpenhaminalaisen effektpedaler.dk:n myymälässä ja puotia pitävä kaveri testautti minulla ison kasan erilaisia säristimiä.

Sinänsä ihan cool ja righteous, kuten monet boutique spedut muutenkin, joten eipä ko. toimintatapa itsessään sen suurempia tunteita nykyisellään jaksa herättää, vaikka sinänsä ihan arvostettavaa onkin.

E: Frazz Dazzler oli ainakin testissä, en muista miksi ei lähtenyt mukaan, mutta varmaan siihen jokin syy oli. Noiden speduista kyllä tremolo ja reverb kiinnostaisivat, mutta ei niin paljoa että sokkona hommaisin.

"They tell me, but I tell them, I do it my way and I always will"
Broadcaster
04.11.2011 15:52:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla on ollut Dr. Scientist Tremolo, oliskohan ollut 2-3 vuotta sitten. Oli muistaakseni oikein hyvän kuuloinen ja hyvin tehty, mutta lähti uuteen kotiin muiden hankintojen tieltä. Uskaltaisin ostaa sokkona muitakin, jos olisi tarvis.

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti