Muusikoiden.net
10.12.2016
OGRE | Klikkaa tästä lisätietoa ja jälleenmyyjät 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: wah särisee
1
mikkosah
02.11.2011 15:41:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

osaako kukaan neuvoa kannattaako korjauttaa wahhia? Mulla on Vox Big Bad Wah, vajaa 2v vanha joten takuuta ei ole. Wahhi ritisee kun wah on auki cleanillä soittaessa. Säröllä sitä ei tietenkään kuule. Liekkö joku kosketushäiriö? Nakkaanko romukoppaan vai kannattaako viedä jollekin "tinaajalle"?

Lets go through the wall!!!!
Tuhkis
02.11.2011 16:39:23

mikkosah: osaako kukaan neuvoa kannattaako korjauttaa wahhia? Mulla on Vox Big Bad Wah, vajaa 2v vanha joten takuuta ei ole. Wahhi ritisee kun wah on auki cleanillä soittaessa. Säröllä sitä ei tietenkään kuule. Liekkö joku kosketushäiriö? Nakkaanko romukoppaan vai kannattaako viedä jollekin "tinaajalle"?

Nakkaa se roskikseen ja sit kerrot mulle mihin roskikseen veit, niin käyn onkimassa sen sieltä...=)

Eiköhän sen joku korjaa sulle. Se,että onko rahallisesti fiksua korjata riippuu täysin omasta mielipiteestä.

I3enjam1n
02.11.2011 16:57:18 (muokattu 02.11.2011 17:13:18)

mikkosah: osaako kukaan neuvoa kannattaako korjauttaa wahhia? Mulla on Vox Big Bad Wah, vajaa 2v vanha joten takuuta ei ole. Wahhi ritisee kun wah on auki cleanillä soittaessa. Säröllä sitä ei tietenkään kuule. Liekkö joku kosketushäiriö? Nakkaanko romukoppaan vai kannattaako viedä jollekin "tinaajalle"?

Jos se siis särisee wahitellessa, niin luultavimmin potikan sisälle on vaan kertynyt pölyä tms. roskaa.
Kontaktisprayta suihkautat sinne potikan sisälle ja pyörittelet sitä vähäsen, niin pitäisi korjaantua.

E: Jos ei noin korjaannu, niin uus potikka hankintaan, ei ole hankala vaihtaa itsekään.
Kolme piuhaa irti, potikka irti, uusi tilalle, kolme piuhaa takaisin samoihin kohtiin, säädöt kuntoon ja wahittelemaan.

Kitaralla on vireysongelma, sen satulaurat ovat ahdistuneet.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti