Muusikoiden.net
05.12.2016
ROKKAA MERKONOMIKSI - liiketalouden perustutkinto 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: epiphone sg-400 + seymour duncan
1
JudeTGO
03.10.2011 17:20:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eli kysymys kaikessa yksinkertaisuudessa on seuraava.
Olisi tarkoitus vaihtaa epiphone sg-400 kitaraan seymour duncan alnico pro 2 mikit ja kiinnostaisi tietää edellyttääkö mikkien vaihto myös potentiometrien vaihtoa?Tai olisiko se suotavaa?Olen jostain antanut itseni ymmärtää,että epiphonen metrit ei kuitenkaan ole aivan surkeimmasta päästä.Jos jollain tulee joku muu epäkohta tästä yhtälöstä mieleen,niin mielelläni kuulen myös niistä.
Ja ennen kuin joku kerkeää arvostelemaan "laatumikkien" laittoa tollaiseen "roskakitaraan",niin toi keppi vaan istuu käteen,eikä tulotaso salli gibsoneita ostettavan =)

Kiitokset etukäteen.ROK ROK!!

Tinippa84
03.10.2011 17:31:49

JudeTGO: Olisi tarkoitus vaihtaa epiphone sg-400 kitaraan seymour duncan alnico pro 2 mikit ja kiinnostaisi tietää edellyttääkö mikkien vaihto myös potentiometrien vaihtoa?Tai olisiko se suotavaa?Olen jostain antanut itseni ymmärtää,että epiphonen metrit ei kuitenkaan ole aivan surkeimmasta päästä.Jos jollain tulee joku muu epäkohta tästä yhtälöstä mieleen,niin mielelläni kuulen myös niistä.
Ja ennen kuin joku kerkeää arvostelemaan "laatumikkien" laittoa tollaiseen "roskakitaraan",niin toi keppi vaan istuu käteen,eikä tulotaso salli gibsoneita ostettavan =)

Potikoita ei tartte vaihtaa tässä tapauksessa. Jos ite tekisin niin vaihtaisin CTS:n potikat ja laittaisin uudet johdot. Eivät kuitenkaan niin kalliita nippeleitä ole.

Retaliation Syndicate - Thrash/Death
PeteeH
03.10.2011 17:50:07

Itse olen myös vaihtanut g400:n mikit duncaneihin (SH-5 tallaan ja SH-2 kaulaan). Heittämällähän nuo toimivat alkuperäisten tilalla ilman ongelmia. Vakiopotikat toimii ok.

Muovisatula kannattaa myös vaihtaa parempaan, esim. Graphtech.

Silkkaa paskaa
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti