Muusikoiden.net
10.12.2016

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Line 6 Pod HD
1
Elvastinen
02.10.2011 19:37:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jonkin aikaa oon nyt kuolannu Pod HD sarjan perään ja varmaan saa rahat kohta kyytiä. Itse kun oon vielä neitsyt noiden podejen kanssa niin mietityttää että miten noista saa sen optimaalisen soundin irti? Kuulostaako parhaalta esim. monitorien kautta tai kuulokkeiden kanssa? Kertokaa toki myös omia kokemuksia soundipolitiikasta kun en ole itse päässy koskaan käsiksi ko. laitteeseen. Laite tuskin lähtisi kotiovesta pidemmälle eli ihan makuuhuonereenailukäyttöön.

lonelyplayer
02.10.2011 21:18:51

Elvastinen: Jonkin aikaa oon nyt kuolannu Pod HD sarjan perään ja varmaan saa rahat kohta kyytiä. Itse kun oon vielä neitsyt noiden podejen kanssa niin mietityttää että miten noista saa sen optimaalisen soundin irti? Kuulostaako parhaalta esim. monitorien kautta tai kuulokkeiden kanssa? Kertokaa toki myös omia kokemuksia soundipolitiikasta kun en ole itse päässy koskaan käsiksi ko. laitteeseen. Laite tuskin lähtisi kotiovesta pidemmälle eli ihan makuuhuonereenailukäyttöön.

http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=15&t=194309&co=60

Olisko tossa jotain mielenkiintoista...

lavaamo
02.10.2011 21:55:34

Jos kotona monitoreista soitat, niin kannattaa harkita 11R:ää!

Huonoja juttuja jo vuodesta 1981
Elvastinen
02.10.2011 22:20:19 (muokattu 02.10.2011 22:21:51)

Varmasti löytyy aikasemmista ketjuista paljon mielenkiintosta asiaa, mutta ei tuolla niin paljon oo keskustelua mikä vastais mun kysymykseen. Suurin osta tuostakin on pod vs axe fx sontaa. Eleven rack taas menee yli halutun budjetin.

TTV
03.10.2011 06:41:45
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Elvastinen: Varmasti löytyy aikasemmista ketjuista paljon mielenkiintosta asiaa, mutta ei tuolla niin paljon oo keskustelua mikä vastais mun kysymykseen. Suurin osta tuostakin on pod vs axe fx sontaa. Eleven rack taas menee yli halutun budjetin.

Itse sekä HD:n (kesällä) että 11R:n (jo yli vuoden) omistaneena voisin suositella säästämään siihen 11R:ään. Hieman korkeampi hankintahinta tuo mukanaan monipuoliset ja laadukkaat mallinnokset sekä kunnon raudan, ProToolsista puhumattakaan. Youtuben lisäksi kannattaa kahlata ajatuksella läpi tän foorumin pod ja 11R ketjut, sillä niistä ne suurimmat käyttökokemukset löytyy, yksittäisiin kyselyihin ei juuri tämän kummempia vastauksia tule :-)

"Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.), "You Love Me" - Dave Mustaine (Long live the King)
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti