Muusikoiden.net
04.12.2016

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Marshall JCM 900 Hi gain mastervolume MkIII (100 w)
1
apeape
16.09.2011 15:44:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Moi!

Täällä on monesti morkattu JCM 900 mallia.. Minulla on koekäytössä parhaillaan otsikon mukainen marsu ja pidän siitä kovasti. Mielestäni soundi muistuttaa aikalaillakin JCM 800:sta. Katsoin netistä, että juuri tätä 900 mallia on tehty vain vuosina 90-92, rinnakkaismallia Hi Gain Dual Reverbiä on tehty v. 90-99. Olisiko useimpien moittijien kokemukset tuosta reverb -mallista?

Valaiskaa!

Ape

Dropped C
16.09.2011 16:15:33 (muokattu 16.09.2011 16:18:11)

Meidän kitaristi on nyt vajaan vuoden käyttäny reeniksellä sekä keikoilla JCM900 High Gain Dual Reverbbii (50W) ja mun mielestä siinä on vitun hyvä saundi. (Tuskin se itekkään sillä vetäis jos ei diggais).

Ei mulla muuta.

Shredator
16.09.2011 16:27:49

Katsoin netistä, että juuri tätä 900 mallia on tehty vain vuosina 90-92, rinnakkaismallia Hi Gain Dual Reverbiä on tehty v. 90-99. Olisiko useimpien moittijien kokemukset tuosta reverb -mallista?

Luultavimmin näin. Ne myöhemmät JCM 900:t eivät ole kovin arvostettuja. Itsellä oli jonkun aikaa käytössä tuo MK III ja olin kyllä siihen tyytyväinen. Harmittaa hiukan, että tuli myytyä se. Soundihan tuossa mallissa oli rouheampi kuin myöhemmissä, puhumattakaan DSL 100:sta. Plussaa oli vielä efektilooppi. En löytänyt tosin koskaan hyödyllistä käyttöä sille toisella gain-napille. Kuulosti paremmalle kun se oli nollilla.

Huonoin puolihan tuossa on se, että se oli aivan liian äänekäs. Soundi avautui kunnolla vasta kun masteri oli kakkosella.

Nomen est omen.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti