Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Ural tone jr
1 2 3
Todd
22.09.2011 16:48:04 (muokattu 22.09.2011 16:48:19)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuomoo: Pitäisköhän itsekin tilata tuo ja laittaa kasaan, kun on tekemisestä puutetta. Tuossa junnussa kuitenkin tulis kaikki mukana, eikä tarvis osia metsästää ympäri maapalloa ja inttervebbiä...
 
Se tunne mikä tulee kun saa vahvistimestaan äänen on uskomattoman hyvä. Kannattaa ostaa.
 
Meni se kumminkin sen verran lähelle että laitetaan sinne zastavan kardaani ja muutama kilo paskaa päälle.
Tuomoo
22.09.2011 16:49:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Todd: Se tunne mikä tulee kun saa vahvistimestaan äänen on uskomattoman hyvä. Kannattaa ostaa.
 
Tuttu tunne, yhden vahvistimen ja lukuisia pedaaleita oon kasannut.
 
"Olkoon vaikka miten hyvännäköinen, jos se on feministi, etsiköön itselleen tyttöystävän. Mieshän sille ei kelpaa kuitenkaan, ellei se ole humanisti, homo ja kasvissyöjä" - RekoS
Todd
26.09.2011 19:27:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ehdotelkaas jotain hyviä kaappivalintoja kyseisen vvahvistimen kaveriksi,ainakin kuulemma tuo marshallin 1936 olisi kova sana...
 
Meni se kumminkin sen verran lähelle että laitetaan sinne zastavan kardaani ja muutama kilo paskaa päälle.
Kunnallisjäte
22.08.2012 15:52:45 (muokattu 22.08.2012 15:53:31)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyselen nyt tässä aloittamatta turhaan uutta topikkia.
 
Olen vähän innostunut basson soitosta, lähinnä treenaan, että saisin täydennettyä omia kotinauhoitteletaustoja.
 
Soitin äsken bassoa UralTone Jr:n läpi ja hyvinhän sieltä ääntä tuli ulos. Mulla on erillinen 1x12 kaappi jossa Texas heat elementti.
Onkos tässä nyt jotain varaa? Mitä asetuksia kannattaa laittaa, että saisin mahdollisimmat hyvät bassovahvistin tyyppiset soundit? Myös Vox Tonelabin kautta tuli ulos ihan ok pörinää. Äänikortin kanssa sitten saakin jo normaalit bassoasetukset tietokoneelle.
Ideana mulla olis, ettei tarttis erilliseen kotibassovahvistimeen sijoittaa.
 
"When I die, they'll say 'he couldn't play shit, but he sure made it sound good!'" - Hound Dog Taylor
Pattari
22.08.2012 16:11:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sanoisin että vahvistin ei teknisesti ota itteensä bassosta ja sen taajuuksista. Kaiutinelementti sen sijaan on parempi olla bassoa varten suunniteltu, kestää paremmin basson toiston. Kitaralle tarkoitettu kaiutin saattaa rikkoutua ajan kanssa basson toistosta.
 
jyrkalt
22.08.2012 17:12:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla alkaa jännä-kakka hiipiä pikku hiljaa.
Vahvistin on muutamaa piuhan vetoa, nuppikoteloa sekä etu- ja takalevyä vaille valmis.
Kuvia luvassa kun homma on maalissa ja jos kehtoo :)
 
Alkoholiongelma se on sekin kun viina ei maistu.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «