Muusikoiden.net
03.12.2016

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Apuja vahvistinpähkäilyyn Microcube-> Valvestate/Mustang/?
1
tuplavasuri
09.09.2011 14:10:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jos joku voisi auttaa oikeille urille kun omat vahistinkokemukset jää Microcubeen.. Hankin tuossa hiljan Samickin Full Hollow Body kitaran Lasalle JS3 tai jotain..elikkäs hiukan eri peli kuin aikaisempi ESP/LTD /M-50 jota olen rääkännyt pelkästään omaksi ilokseni tuon MicroCuben kautta. Microcube ei tunnu olevan tähän ihan paras kaveri ja lainasinkin kaverilta vanhan MArshall Valvestate I 8240 Stereo Chorus (2x12) ja sen kanssa pelittää ihan hyvin ja soundit on mun mielestä jopa hyvät. Tässä on vaan sellainen juttu että about samalla rahalla kuin tuon kovaa tyhjäkäyti sihinää pitävän MArsun saisi uuden Fenderin Mustang II jossa vaikka mitä DSP kikkailuja. Kävin soittelemassakin Mustangilla ja ihan ok, tosin nopeesti mulle jäi sellainen kuva etä MArsun soundi oli jotenkin "täyteläisempi"?!?

Auttakaa hiukan je kertokaa mielipiteenne, onko vanhassa vara parempi ja soundi muhkeampi vai enkö vain osannut säätää nopeasti Mustangista ulos oikeaa soundia? Ja kuuluuko sen vanhan MArsun rätistä tyhjänä?

Lisäksi hiukan halvemmalla saisi uudehkon Kustomin Double Barrelin? Olisiko siitä tähän kisaan mukaan?

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti