Muusikoiden.net
03.12.2016

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Kitaran pikahuolto
1
Tuhkis
23.08.2011 20:08:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Uraltonehan tarjoaa pikahuoltoa vahvistimille,eli jos iskee enemmän euroja tiskiin saa laitteen huollosta saman päivän aikana.
Löytyykö miltään pajalta pääkaupunkiseudulta tällasta xpress palvelua kitaroille?

oiva tumpeloinen
23.08.2011 20:09:29

Tuhkis: Uraltonehan tarjoaa pikahuoltoa vahvistimille,eli jos iskee enemmän euroja tiskiin saa laitteen huollosta saman päivän aikana.
Löytyykö miltään pajalta pääkaupunkiseudulta tällasta xpress palvelua kitaroille?

Mitä sun tarttee saada huolletuksi, ja missä ajassa.

Mä käytin Pajalla kitaran trimmauksessa. Viikossa sain pois. Tai meni siihen päivä päälle.
Tuhkis
23.08.2011 20:49:29 (muokattu 23.08.2011 20:50:10)

oiva tumpeloinen: Mitä sun tarttee saada huolletuksi, ja missä ajassa.

Mä käytin Pajalla kitaran trimmauksessa. Viikossa sain pois. Tai meni siihen päivä päälle.

Nostin floikallisen kepin vireen D:stä standardi E:hen ja säädöt on kohallaan kyl (intonaatio,talla,kaularauta jne.), mut A-kieli särkee pahasti kuitenki.
Liekö sitten pienen nauhan viilauksen paikka tai sitten oon vaan kärsimätön ja pitäis odottaa huomiseen,et keppi asettuu uusiin säätöihin.

Studioreissu tulossa viikonloppuna ja sen takia pikahuollon perää huutelen.

oiva tumpeloinen
23.08.2011 20:52:44 (muokattu 23.08.2011 20:53:34)

Tuhkis: Nostin floikallisen kepin vireen D:stä standardi E:hen ja säädöt on kohallaan kyl (intonaatio,talla,kaularauta jne.), mut A-kieli särkee pahasti kuitenki.
Liekö sitten pienen nauhan viilauksen paikka tai sitten oon vaan kärsimätön ja pitäis odottaa huomiseen,et keppi asettuu uusiin säätöihin.

Studioreissu tulossa viikonloppuna ja sen takia pikahuollon perää huutelen.

Mistä kohti se särisee? Onko ongelma vanha, vai tuli vasta nyt? Onko sulla kieli kunnolla satulapalassa kiinni? Jos se on noussut väärin palan päälle, se voi tehdä särinöitä.

E: aika harva luvannee sulle kepin kolmen päivän varoitusajalla. Tai useampikin lupaa, jos tarpeeks lyöt rahaa tiskiin. Siinä vaiheessa vaan saat halvemmalla vaikka vuokralle sopivan ruiskun.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti