Muusikoiden.net
03.12.2016

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Boss ME50 / ME70 ?
1
PenaL
23.08.2011 15:48:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla on tuo Bossin ME50 -efekti. Toki analogijutut "lähempänä oikeaa" ovat, mutta tuo viiskympppinen on näppärä kapine pikku pizzeria-, tanssi tms. keikoilla, siinä on lukuisia "lähes oikean kaltaisia" efektejä kompaktissa muodossa, joilla pärjää, jos ei heittäydy ronkeliksi. Vahvistimena mulla on useimmiten Marshallin JCM800 1*12" combo, elemetti vaihdettu Vintage kolmekymppiseen, tai Fenderin Pro-reverb 70 -luvun alusta. Soitot on ihan laidasta laitaan. Kitarana useimmiten parikymmentä vuotta vanha japanilainen Strato, joskus -68 Jazzmaster.
Niinkuin todettu, tuolla pärjää, mitä muualla on esitetty, olen pitkälle samaa mieltä. Vähän aikaa sitten tuli markkinoille BOSS ME70. Onko kenellä jopa mahdollisia vertailevia kokemuksia, mitä siinä on käytännössä lisää ja mitä vähemmän kuin tuossa viiskymppisessä? SÄröjä on varmasti tarpeeksi, oma toive olisi, että olisi vähemmän ja parempia..:-) Eli, kannattaako vaihtaa, tämmöistä all-round -soittamista varten. Pitää olla helppo ja yksinkertainen säädettävä, ainakin tuo viiskymmpinen on tätä.

-Pena

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti