Muusikoiden.net
08.12.2016

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Peavey Classic30 vs. Vox AC15??
1
siisti
19.08.2011 13:27:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Voisiko joku kertoa hyviä/huonoja puolia tai kokemuksia eritoten tuosta kiinan Voxista(AC15), sekä soundimaailmasta, säädöistä ym? Ja onko siinä mitään suuria eroja niihin brittivalmisteisiin??

Itsellä on tuo Peavey ja vähän kiinnostais Vox. Alunperin ajattelin AC30, mut sen koon ja painon vuoksi että tuo 15 wattinen olisi sopivampi. En ole vielä päässy missään testaamaan joten pitänee kysellä täältä vähän suuntia.. Kiitos.

LaMotta
20.08.2011 19:12:48
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

siisti: Voisiko joku kertoa hyviä/huonoja puolia tai kokemuksia eritoten tuosta kiinan Voxista(AC15), sekä soundimaailmasta, säädöistä ym? Ja onko siinä mitään suuria eroja niihin brittivalmisteisiin?? Alunperin ajattelin AC30, mut sen koon ja painon vuoksi että tuo 15 wattinen olisi sopivampi. En ole vielä päässy missään testaamaan joten pitänee kysellä täältä vähän suuntia.. Kiito

AC 15 ja 30 CC-sarjasta on kokemusta. Efekteinä tremolo ja reverb. Pienemmän soundi on erotteleva. Säröllekin sen saa laittamalla top boost volumen täpölle. Omaan makuuni pienemmän soundi on parempi kohtuullisemman bassotason ja tätä kautta erottelun ja selkeyden vuoksi.

Peaveystä ei ole laajempaa kokemusta, joten siihen en osaa verrata.

Itse olen kaivannut VOXeihin clean/top boost kanavanvaihto-ominaisuutta. Se niistä puuttuu. Samoin CC-sarjan pikku-Voxista puuttuu tone cut. Sen osaa asiansa osaava vahvistinhuolto laittaa jälkikäteenkin. Uudessa mallissahan sekin toiminto on, kuten myös clean ja top boost-kanavat.

"Tarvitseeko meidän todellakin sytyttää kynttilä auringon nähdäksemme?" - Werner von Braun.
Jii-Gee
20.08.2011 19:24:30
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

LaMotta: Itse olen kaivannut VOXeihin clean/top boost kanavanvaihto-ominaisuutta. Se niistä puuttuu. Samoin CC-sarjan pikku-Voxista puuttuu tone cut. Sen osaa asiansa osaava vahvistinhuolto laittaa jälkikäteenkin. Uudessa mallissahan sekin toiminto on, kuten myös clean ja top boost-kanavat.

Mihkä 'uuteen malliin' viittaat ??

" You Are The Chief..You Are The King Of The Circus Clowns " | sirdickyj: Tajuuttekste ollenkaan et mitä täällä toiset kirjoittaa?
LaMotta
20.08.2011 19:33:09 (muokattu 20.08.2011 19:35:22)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jii-Gee: Mihkä 'uuteen malliin' viittaat ??

Vox AC15 C1

http://www.thomann.de/fi/vox_ac15_cc1.htm

Tone cut. Clean (normal) ja top boost-kanavat.

http://www.voxamps.com/images/custom/lg-ac15c1-top.jpg

"Tarvitseeko meidän todellakin sytyttää kynttilä auringon nähdäksemme?" - Werner von Braun.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti