Muusikoiden.net
04.12.2016
The Bassbreaker™ Guitar Amplifier Series | Fender® 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Missä mun vanha Telecaster Custom?
1
bimbi
17.08.2011 14:18:51 (muokattu 17.08.2011 14:23:33)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ostin joskus 80-luvun lopulla Helsingin IsoRoban osto- ja myyntiliikkeestä tummanpunaisen Fender Telecaster Customin, vm. n. -78-79.

Kitarassa oli musta pleksi, tallassa telemikki ja kaulassa wide range humppari, siis normi Customi.
Rungon reunassa oli musta teippi-binding ja maali oli jännästi kuprulla jakin luona, aivan kuin olisi polttolampulla lämmitetty.

Vaihdoin siihen valkoisen plexin (itse väsäsin aihiosta) ja tallaan Duncanin Hot Tele mikin.
Kitara oli kerran yön yli pakkasessa keikkareissulla ja rungon maalipinta halkeili mosaiikkimaisesti..relic?

90-luvun puolivälin paikkeilla myin kitaran Soitin-Huttuselle ja tämän jälkeen en ole siihen törmännyt.

Nyt kiinnostaisi tietää kitaran myöhemmät vaiheet ja mahdollinen nykyinen omistaja.

Ohessa linkki samantapaiseen Teleen paitsi että myydessäni kepissä oli tosiaan se väsäämäni valkoinen pleksi.

http://www.google.fi/imgres?q=telec … tart=41&ndsp=22&ved=1t:429,r:3,s:41

Jos kitaran nykyinen omistaja sattuisi löytymään niin häntä voisi kiinnostaa alkuperäinen musta plexi minkä luulen olevan tallessa.

Tällaista

Ai niin, mahdolliset edelliset omistajat kiinnostaa myös.

Muerte9
17.08.2011 14:43:37

Aika hauska ketjun aihe. Mielenkiinnolla lukisin näitä juttuja enemmänkin. Wallin Gibsonin vaiheet ja Latvalan RR:n vaiheet ovat olleet myös kiinnostavia, kuten myös maailmalta vaikkapa "The Fool" SG:n historia.

munkero
17.08.2011 16:57:18 (muokattu 17.08.2011 16:58:52)

Muerte9: Aika hauska ketjun aihe. Mielenkiinnolla lukisin näitä juttuja enemmänkin. Wallin Gibsonin vaiheet ja Latvalan RR:n vaiheet ovat olleet myös kiinnostavia, kuten myös maailmalta vaikkapa "The Fool" SG:n historia.

Latvalan ja Jalkasen rhoadsien sijantihan on selvillä, paitsi tietty niitten jotka Laiholta vietiin...

E: ennenkun joku kysyy: http://www.jacksonguitarpalace.com/RR2073/index.htm

Karvamammutti: Nyt oot ämmä heikoilla hangilla.
blacklp
21.08.2011 07:25:35

sama juttu . Missä mun vanha quijatone on.70 luvulta ,muistaisin että lavassa olisollu joku koristeniitti ja bodyn sakaranpäässä.

nappo
22.08.2011 12:36:33
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mitäs niille Laiholta viedyille kepeille tapahtui? Jotkut huhut aikoinaan kertoivat, että olisivat siinä Nosturin vieressä meren pohjassa?

You little punks think you own this town
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti