Muusikoiden.net
07.12.2016
OGRE | Klikkaa tästä lisätietoa ja jälleenmyyjät 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: trainwreck liverpool
1
mikkovainio
01.08.2011 21:27:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mikä vahvistin tuo ikein on? joku vintagepeli vai mikä? Aina välillä vilahtaa keskusteluiss siellä täällä mutta asia jäi vaivaamaan.

Nimimerkki: tietämätön -80

kitaristi (haluaisi olla)
jyrkalt
01.08.2011 22:01:00

Yks makeiNpia vahvistuskoneita ikinä.

http://www.youtube.com/watch?v=FXu9bqlWu_c

Alkoholiongelma se on sekin kun viina ei maistu.
Jucciz
01.08.2011 22:57:53
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jyrkalt: Yks makeiNpia vahvistuskoneita ikinä.

http://www.youtube.com/watch?v=FXu9bqlWu_c

Jep. Menee vaan vähän hukkaan ton kaverin käsittelyssä. Ts. soittopuoli ei oikeen lähteny. Parempia pätkiä on YouTube onneksi väärällään.

Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan!
jyrkalt
01.08.2011 23:01:27

Jucciz: Jep. Menee vaan vähän hukkaan ton kaverin käsittelyssä. Ts. soittopuoli ei oikeen lähteny. Parempia pätkiä on YouTube onneksi väärällään.

Sun pitäs kuulla mun räpeltämistä. Siinä olisikin juteltavaa :)

novo
01.08.2011 23:08:30

Jucciz: Jep. Menee vaan vähän hukkaan ton kaverin käsittelyssä. Ts. soittopuoli ei oikeen lähteny. Parempia pätkiä on YouTube onneksi väärällään.

Hoho, meikällä ois kans Trainwreck oottelemassa Matkiksessa, saat sit joskus mun tyylinäytteen kans :D

voip se olla sekkii, voip se olla olemattakii...
harryk
02.08.2011 09:00:25
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mikkovainio: Mikä vahvistin tuo ikein on? joku vintagepeli vai mikä? Aina välillä vilahtaa keskusteluiss siellä täällä mutta asia jäi vaivaamaan.

Nimimerkki: tietämätön -80

Trainwreck on jo edesmenneen amerikkalaisen Ken Fischerin kehittämä vahvistinperhe johon kuuluvat Express (2xEL34/6V6GT), Liverpool (4xEL84) ja Rocket (4xEL84) mallit. Kaksi ensimmäistä ovat high gain koneita, joissa on uskomaton dynamiikka-alue. Se tarkoittaa sitä, että kitaran volume-potikalla vahvistimen saa puhtaista ärjyviin särösaundeihin koskematta vahvistime hanikoihin. Rocket on paranneltu Vox AC30.

Ken ehti itse tehdä aitoja Trainwreck-vahvistimia n. 200 kpl ennen kuolemaansa ja nyt ao. koneista näkyy pyydettävän kymmeniä tuhansia dollareita. Ken viritti jokaisen vahvistimen asiakkaan yksilölisten tarpeiden mukaan eikä kahta tismalleen samanlaista Trainwreckiä taida löytyäkään.

Olen itse tehnyt useita Trainwreck-johdannaisia ja ne ovat osaavissa käsissä todella hyvänkuuloisia pelejä. Niiden ongelma on kuitenkin iso äänenvoimakkuus ja alan gurujen mielestä mm. master-volume pilaa tällaisen vahvistimen saundit kokonaan.

Suomalaisia käsintehtyjä putkivahvistimia kaikille soittajille www.bluetone.fi
jyrkalt
02.08.2011 11:52:49

harryk: Trainwreck on jo edesmenneen amerikkalaisen Ken Fischerin kehittämä vahvistinperhe johon kuuluvat Express (2xEL34/6V6GT), Liverpool (4xEL84) ja Rocket (4xEL84) mallit. Kaksi ensimmäistä ovat high gain koneita, joissa on uskomaton dynamiikka-alue. Se tarkoittaa sitä, että kitaran volume-potikalla vahvistimen saa puhtaista ärjyviin särösaundeihin koskematta vahvistime hanikoihin. Rocket on paranneltu Vox AC30.

Ken ehti itse tehdä aitoja Trainwreck-vahvistimia n. 200 kpl ennen kuolemaansa ja nyt ao. koneista näkyy pyydettävän kymmeniä tuhansia dollareita. Ken viritti jokaisen vahvistimen asiakkaan yksilölisten tarpeiden mukaan eikä kahta tismalleen samanlaista Trainwreckiä taida löytyäkään.

Olen itse tehnyt useita Trainwreck-johdannaisia ja ne ovat osaavissa käsissä todella hyvänkuuloisia pelejä. Niiden ongelma on kuitenkin iso äänenvoimakkuus ja alan gurujen mielestä mm. master-volume pilaa tällaisen vahvistimen saundit kokonaan.

Niin joo muuten.
Itse olen saanut kokeilla Traninwerk Mystiqueta. (meniköhän vahvistimen nimi nyt noin ja taisi olla tuokin klooni) Eniveis. Mielettömän kovaääninen 50W ja tosiaan tuo volumepotikan käyttö ja sillä herkuttelu tuolla koneella on suupielet hymyyn vetävää puuhaa.
Upeita pelejä ovat nuo :)

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti