Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Tänne kootaan kaikki kitarakamat -palstan ärsyttävimmät hokemat
1 2 3 4 512 13 14 15 16
lavaamo
28.07.2011 10:31:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jeszse: Kaikki lisenssifloikat on ihan perseestä eikä niillä tee mitään.
 
No niinhän se pääsääntoisesti on, poikkeavat tapaukset on yhtä yleisiä kuin työtä tekevät mustalaiset.
 
Huonoja juttuja jo vuodesta 1981
Jeszse
28.07.2011 10:33:42 (muokattu 28.07.2011 10:33:57)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

lavaamo: No niinhän se pääsääntoisesti on, poikkeavat tapaukset on yhtä yleisiä kuin työtä tekevät mustalaiset.
 
Mullapas onkin yks. Lällällää. Voisin mä silti siihen OFR:n tilallekki ottaa, jos olis rahaa ostaa sellane.
 
13.12.2008 23:57 ÄLÄ SINÄ DIPPAA LIHAPULLIASI MINUN NAMINAMIIN!
Objectif Lune
28.07.2011 10:37:32 (muokattu 28.07.2011 10:39:45)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

"Etsin hyvää kitaraa/vahvistinta/efektiä/whatever halvalla! En halua maksaa paljoa, mutta pitäis saada kuitenkin tosi hyvä."
 
Yleensä budjetti on alle puolet siitä, mitä vaaditaan edes kelvolliseen. :)
 
"Käytä hakua"
 
Mulle ei vain mene nuppiin, minkä takia keskustelupalstat ovat olemassa jos tarkoitus on vain lukea vanhoja keskusteluja. Kaikkein eniten mua kyllästyttää ne foorumit, joiden moderaattoripolitiikka sallii vain yhden keskustelun per aihe. Onneksi täällä ei ole sentään menty siihen. :)
 
PS. Musta on vain aika kiva vastailla aina niihin samoihin kysymyksiin samalla tavalla, joka muistuttaa aloittajan ensiksi mainittua ärsyttävää hokemaa. Vastaustyyliä voikin sitten hioa vuosien mittaan aina vain paremmaksi.
 
lavaamo
28.07.2011 10:39:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jeszse: Mullapas onkin yks. Lällällää. Voisin mä silti siihen OFR:n tilallekki ottaa, jos olis rahaa ostaa sellane.
 
Kyllä mäkin tiedän yhden tapauksen, ehkä jopa kaksi. =)
 
Huonoja juttuja jo vuodesta 1981
Jeszse
28.07.2011 10:40:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Objectif Lune: Mulle ei vain mene nuppiin, minkä takia keskustelupalstat ovat olemassa jos tarkoitus on vain lukea vanhoja keskusteluja. Kaikkein eniten mua kyllästyttää ne foorumit, joiden moderaattoripolitiikka sallii vain yhden keskustelun per aihe. Onneksi täällä ei ole sentään menty siihen. :)
 
Meinaatko et jos haluaa kysyä jostain aiheesta josta löytyy kuitenki jo monta ketjua, ni aina täytyy kuitenki perustaa se uus ketju? Niitähän on parhaimmillaan kymmenkunta tossa ensimmäiselläki sivulla samasta aiheesta, miksei voi "lainata" niitä ketjuja ja kysellä valmiissa keskustelussa? Ihan yhtälailla, ja varmaan paremminkin, sitä keskustelua saa siellä aikaseks.
 
13.12.2008 23:57 ÄLÄ SINÄ DIPPAA LIHAPULLIASI MINUN NAMINAMIIN!
Objectif Lune
28.07.2011 10:48:15 (muokattu 28.07.2011 11:04:32)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jeszse: Meinaatko et jos haluaa kysyä jostain aiheesta josta löytyy kuitenki jo monta ketjua, ni aina täytyy kuitenki perustaa se uus ketju? Niitähän on parhaimmillaan kymmenkunta tossa ensimmäiselläki sivulla samasta aiheesta, miksei voi "lainata" niitä ketjuja ja kysellä valmiissa keskustelussa? Ihan yhtälailla, ja varmaan paremminkin, sitä keskustelua saa siellä aikaseks.
 
No en toki väitä, että pitää vaan että ei se nyt ihan niin hirveätä ole, jos uuden perustaa. Tuota hakua-komennusta vain käytetään myös sellaisiin kysymyksiin, jotka ovat ihan hyviä ja perusteltuja. Toki valmiiden topicien lainaileminen on parempaa nettikäytöstä, mutta mua ei häiritse edes ne lukemattomat "minkä kitaran ostan?"-ketjut.
 
*muoks* Kyse on siis ihan vaan siitä, että pidän foorumeista, joissa keskustelu on spontaania eikä niin suuresti haittaa, jos joku on hieman hölmö eikä osaa käyttää foorumia hienostuneesti. Jos itselle antoisien keskustelujen löytäminen ei ole liian vaikeaa, niin mun puolesta suurin osa keskusteluista voi olla omasta näkökulmasta skeidaa. Totta kai, jos miettii, millainen foorumikäytös on ihanteellisinta, hakukoneen käyttäminen on listalla korkealla. Mutta jos miettii kokonaisuutta, on sellainen aika yhdentekevää.
 
zzy
28.07.2011 11:01:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Aikuisten kitarat
 
She's about all I can handle, it's too much for my brain.
washburn
28.07.2011 11:01:49
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joo, tiedän et tää on tosi vanha ketju. Anteeksi kun nostan tän..
 
Live long and prosper.
tender.insanity
28.07.2011 11:03:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

washburn: Joo, tiedän et tää on tosi vanha ketju. Anteeksi kun nostan tän..
 
Ja sitten vielä ihmetellään, kun hakua ei käytä. Jos et käytä, valitetaan. Jos nostat vanhan ketjun, valitetaan.
 
Mulkkujen.net
 
Tami
28.07.2011 11:06:00
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Celestionin V30:n puukottava ylämidlepiikki.....
 
Mallintavien muovinen soundi...
 
En ole gynekologi, mutta voinhan minä katsoa...
svilo
28.07.2011 11:11:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

*ranteesta se lähtee*
 
"It's like... okay, this sounds like Fender BF, but wait... now I'm hearing Plexi... Oh, hold on... EVH tone... hey, that sounds very Tweed-ish"
d-e
28.07.2011 11:36:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

"Paras kitara mitä oon soittanu" ja nee muut oli H-B stratokopio josta oli neljä kieltä poikki ja mikit oikarissa, sekä näin unta että soitin Ynkän stratolla.Kyseisen lauseen pääkäyttäjät ovat ilmeisesti sen luokan soittajia - ja tän pitäs olla kaikkien tiedossa - että kyseinen myyntilause takaa soittimen ehdottoman paremmuuden muihin samanlaisiin verrattuna.
"Valitsin itse useamman joukosta parhaan yksilön" vrt. edellinen.Kuka/mikä "sä" olet valitsemaan sen parhaan.Miten perustelet paremmuuden,oliks ne muut todellakin jotenkin huonompia..?
"Laadukas" kyseinen termi kuvaa tuotetta melko huonosti."Laatu" liittyy valmistusprosessiin eikä sen läsnäoloa voi oikein järkevästi todeta bulkkituotteesta.
 
"..rock and roll has been downhill ever since Buddy Holly died..." - John Milner
LaMotta
28.07.2011 11:59:58 (muokattu 28.07.2011 12:00:37)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Torilla luettua......."tarjoa rohkeasti"......:)
 
"Tarvitseeko meidän todellakin sytyttää kynttilä auringon nähdäksemme?" - Werner von Braun.
Snapo
28.07.2011 12:06:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

"Aloittelijalle Ibanez rg321 ja microcube". Samaan aikaan ärsyttää, mutta ei sitä turhaan hoeta.
 
"Mitään hyödyllistä tietoa musiikista tai soittimista täältä tuskin oppii, mutta kielioppi väännetään kuntoon vaikka väkisin."
Tawsky
28.07.2011 12:09:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

"Mikä ois paras kitara ja vahvistin heviin? Haluaisin sellasen Les Paul-mallisen, jossa pitäs olla original kullattu floikka ja EMG mikit että saa tarpeeks säröä. Violetti loimuvaahterakansi pitäs olla ja koverrettu otelauta. Putkivahvistin pitäs tietty olla. Sellanen jolla vois soitella kerrostalossa mut sitten myös isompia keikkoja ettei huku rumpujen sekaan. Pitäs toisaalta myös olla ainakin kolme erilaista kanavaa, et saa hyvät kliinit, komppisärön ja lead-särön. Reverb pitäs kans olla ja efektilenkki ja jalkakytkin.
 
Yläraja näille ois sellaset 330e yhteensä. Ehkä parikymppiä voi joustaa jos iskä heittää mulle rahaa. Niin ja mistä se johtuu kun muurahaiset on päällekkäin?"
 
Jii-Gee
28.07.2011 12:14:52
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tänne kootaan kaikki kitarakamat -palstan ärsyttävimmät hokemat
 
Minuam ärsyttääm nem saatanam dorkam / ääliöm jotkam änkeääm sitäm saatanam äm kirjaintam jokam saatanam sanam loppuum.
 
Eim mullam tässäm muutam..jatkakaam hyvääm työtäm & meiningiäm..hyvim tem vedättem.
 
" You Are The Chief..You Are The King Of The Circus Clowns " | sirdickyj: Tajuuttekste ollenkaan et mitä täällä toiset kirjoittaa?
Terry Pantheras
28.07.2011 12:17:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jii-Gee: Minuam ärsyttääm nem saatanam dorkam / ääliöm jotkam änkeääm sitäm saatanam äm kirjaintam jokam saatanam sanam loppuum.
 
Eim mullam tässäm muutam..jatkakaam hyvääm työtäm & meiningiäm..hyvim tem vedättem.

 
Kitaradadan pöljyyksiäm. Ärsyttävää.
 
MASTEROID ~~ stoner doom metal ~~ REVERBNATION
Wradlin
28.07.2011 13:23:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Snapo: "Aloittelijalle Ibanez rg321 ja microcube". Samaan aikaan ärsyttää, mutta ei sitä turhaan hoeta.
 
Tai Pacifica. Jos joku haluaa halvan Lespan tai halvan Telen, niin silti aina pitää tunkea se saatanan "osta mieluummin RG321 tai säästä parempaan" -kommentti siihen. Vaikka joku tietty malli olisi laadullisesti "halvoista paras", ei se nyt välttämättä tarkoita sitä että jokainen haluaisi sen piikkisuperstraton.
 
Funkånaut
28.07.2011 14:33:55 (muokattu 28.07.2011 14:35:30)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Torilta:
 
- Elikkäs/Eli... Onko toi IHAN välttämätön myynti-ilmoituksen alkuun? http://muusikoiden.net/tori/haku.ph … &price_max=&category=1&with_image=0
 
- Ilmoituksen lopussa hintana "Tarjoa" Sitten ku tarjoaa 2€ ja Pätkiksen, ni yllättäen löytyykin kiinteä hinta. Kannattaisko laittaa vaikka aluksi hintaan inansa ilmaan, ja mainita et mahdollisesti voidaan joustaa, tai sit et mahdollisesti hyvällä tarjouksella myydään? Mua itteeni ei kiinnosta pätkääkään arvailla, et millä hinnalla Laurianneli mahdollisesti luopuis soittopelistään.
 
E: Ja torilta vakio. Yli tonnin kitara myynnissä, pari naarmua ja "Kuva netistä." Vaikea ottaa vaikka kännykkäkameralla kuva niistä skraaduista. Hienoa arvailla, että millaisia mahdollisesti nämä naarmut saattavat olla.
 
Lisäks termi "Aikuisten kitara" on aikas hoopo itsessään.
 
I just run out of juice. And before girls start saying "Oh, what's the point of living anymore?", I'm talking about petrol! Woof Woof!! - Lord Flashheart
Josid
28.07.2011 14:39:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Funkonaut: Torilta:
 
- Elikkäs/Eli... Onko toi IHAN välttämätön myynti-ilmoituksen alkuun? http://muusikoiden.net/tori/haku.ph … &price_max=&category=1&with_image=0
 
- Ilmoituksen lopussa hintana "Tarjoa" Sitten ku tarjoaa 2€ ja Pätkiksen, ni yllättäen löytyykin kiinteä hinta. Kannattaisko laittaa vaikka aluksi hintaan inansa ilmaan, ja mainita et mahdollisesti voidaan joustaa, tai sit et mahdollisesti hyvällä tarjouksella myydään? Mua itteeni ei kiinnosta pätkääkään arvailla, et millä hinnalla Laurianneli mahdollisesti luopuis soittopelistään.
 
E: Ja torilta vakio. Yli tonnin kitara myynnissä, pari naarmua ja "Kuva netistä." Vaikea ottaa vaikka kännykkäkameralla kuva niistä skraaduista. Hienoa arvailla, että millaisia mahdollisesti nämä naarmut saattavat olla.
 
Lisäks termi "Aikuisten kitara" on aikas hoopo itsessään.

 
Eipä kauheasti tosiaan herätä ostahaluja tuo "Tarjoa €". Etenkin kun myyjällä miltei poikkeuksetta on kuitenkin tasan tarkkaan selkeä visio minkä verran paalua pitäisi saada myymästään tuotteesta.
 
You can't solve all the world's problems with a shotgun!
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 512 13 14 15 16

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «