Muusikoiden.net
04.12.2016

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Line6 M13 ongelma!
1
elliot_92
26.07.2011 21:40:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eli. Mulla on kyseinen multiefekti ja se lakkas yhtäkkiä jostain syystä toimimasta.
Valot tulee päälle mutta ääntä ei kuulu vaikka vääntää mihin suuntaan.

Piuhat on oikein ja just ostin uuden muuntajankin.

Kertokaa jos on jotain tietoa kyseisestä ongelmasta :)

Y3J
27.07.2011 13:37:58

Oletko päivittänyt uuden firmwaren tai yrittänyt palauttaa tehdasasetuksia?

Kaikki sulle nauraa, Liisakin taivaassa timantteineen.
elliot_92
27.07.2011 20:03:43

Tehdasasetukset oon palauttanu ja ei toiminu. Tuo firmware juttu on semmone mitä vois seuraavaks kokeilla.

Mistä moinen löytyy?

ReBeat
27.07.2011 20:10:04
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

elliot_92: Mistä moinen löytyy?

http://line6.com/software/index.html

Visakoivu
27.07.2011 20:30:12

elliot_92: Eli. Mulla on kyseinen multiefekti ja se lakkas yhtäkkiä jostain syystä toimimasta.
Valot tulee päälle mutta ääntä ei kuulu vaikka vääntää mihin suuntaan.

Piuhat on oikein ja just ostin uuden muuntajankin.

Kertokaa jos on jotain tietoa kyseisestä ongelmasta :)

Heiluttele varovasti input-jakkiin kytkettyä piuhaa. Ilmeisesti tyyppivika, että M9 ja M13 usein menevät mykiksi huonojen jakkien takia.

"Hamster on overdrive."
McLeach
15.08.2014 22:19:08 (muokattu 15.08.2014 22:24:57)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Noniin ja taas lisää painia tämän laitoksen kanssa. Ihmettelin tänään kun delayn painoin pois päältä niin hännät jäivät soimaan, vaikka olen asettanut scenen true bypassiksi. Hetken väännettyä huomasin, että kun delay on ainoa päällä oleva efekti niin häntiä ei tule pois kytkettäessä, mutta kun päällä on lisäksi joku toinen efekti, missä tahansa bankissa, niin hännät jäävät?! Miten tämä on mahdollista? Voiko edes true bypass asetus itse noin pomppia päälle ja pois päältä? En tiedä kuinka kauan tätä on tapahtunut, mutta tänään osui korvaan.

tommiot
16.08.2014 00:22:01

McLeach: Noniin ja taas lisää painia tämän laitoksen kanssa. Ihmettelin tänään kun delayn painoin pois päältä niin hännät jäivät soimaan, vaikka olen asettanut scenen true bypassiksi. Hetken väännettyä huomasin, että kun delay on ainoa päällä oleva efekti niin häntiä ei tule pois kytkettäessä, mutta kun päällä on lisäksi joku toinen efekti, missä tahansa bankissa, niin hännät jäävät?! Miten tämä on mahdollista? Voiko edes true bypass asetus itse noin pomppia päälle ja pois päältä? En tiedä kuinka kauan tätä on tapahtunut, mutta tänään osui korvaan.

Noin kai sen kuuluukin toimia, olettaisin. True bypass toimii vasta kun jokainen efekti on pois päältä. Muuten pitäis olla rele ja AD/DA-muunnos jokaista efektibankkia kohden, ja sit kultakorvat tulis valittaa että ku syö tonee...

McLeach
16.08.2014 01:24:18
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

tommiot: Noin kai sen kuuluukin toimia, olettaisin. True bypass toimii vasta kun jokainen efekti on pois päältä. Muuten pitäis olla rele ja AD/DA-muunnos jokaista efektibankkia kohden, ja sit kultakorvat tulis valittaa että ku syö tonee...

No näinhän se tottakai on, kiitoksia selkeytyksestä. Ei meinaa aina ton lootan kanssa järki riittää.

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti