Muusikoiden.net
11.12.2016

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Ibanez S420-BBS
1
Natter
21.07.2011 21:46:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tällä kertaa haluan miettiä kitaran ostamista tarkkaan, joten kysyn nyt kokemuksia tästä kitarasta. S-sarjalaista olen kyllä päässyt kokeilemaan, ihan hyvin sopi ainakin omaan käteen, ja muutenkin kuullut lähinnä hyvää S-sarjalaisista ja ZR-tremolosta. Kuitenkin tullut pienoisia pettymyksiä kitaraostoksissani, joten haluan nyt miettiä tarkkaan. Kellään kokemusta kitarasta, tai S-sarjalaisista yleensä?

http://www.thomann.de/fi/ibanez_s420bbs.htm

-leka-
21.07.2011 22:39:04
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla on itellä toi Ibanez S470DXQM ja oon siihen ollu ihan tyytyväinen. Talla on pitänyt vireen hyvin, ei tosin nii hyvin kun tota ZR:ää hypetettiin, mutta pitänyt kuitenkin. Mikitkhän tossa on vakiona vähän tuhnut, ainakin mun mielestä.

Toisaalta olen lukenut internetin ihmeellisestä maailmasta, että porukoilla oisi noista talloista jotain muoviosia hajonnut, mutta mulla ei sitä ongelmaa ainakaan ole ollut, vaikka suht kovaa moukarointia on saanut keikoilla.

Jos käteen sopii niin osta pois, makuasioitahan nää on.

Billsner
22.07.2011 00:01:07

Natter: Kellään kokemusta kitarasta, tai S-sarjalaisista yleensä?

Itseltä löytyy Ibanez S620EXFB. Erona tässä otskikon kitaraan on bubinga kansi, "vain" 22-nauhaa ja kaula on wizard II kun taas 420:ssa on wizard III. Niin ja väritys tietty.

ZR pitää kyllä vireen erinomaiseti ja se on helppo laittaa iskuun kielten vaihdon jälkeen. Esim. edge pron kans mulla menee ainakin tuplasti enemmän aikaa. Se tallaan ympätty intonaationsäätö"työkalu" on aika hyvä keksintö.

Ainoat miinukset mitä keksin on nuo INF mikit. Hemmetin tunkkaiset ja hurisevatkin vielä kohtuu paljon. Ite vaihdoin nuo melkein heti pois.

Supreme General Of Evil
ravensoul
22.07.2011 01:14:16

Juu, ei muuta pahaa ässissä kuin mikit. ZR pitää kyllä vireen kovassakin soitossa, kunhan jousisysteemi on säädetty oikein.

"Only two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe." - A. Einstein
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti