Muusikoiden.net
10.12.2016

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Eri merkkien Flying V:t
1
Spike
11.07.2011 12:31:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mites noi muiden kuin G:n Flygarit? Kiinnostais kokemukset Tokai, Hamer, Schecter, Ibanez jne. Ja ois se kiva noista Gibson shred/voodoo/gothic V kepeistä kuulla myös?
Haussa ois ohuemmalla kaulalla perinteinen round horn. Joo, jacksonilta löytyis sopiva, mutta hintaa vähän liikaa toistaiseksi.

Reverend oli ihan kiva, mutta liian paksu kaula mulle.

Jeszse
11.07.2011 12:34:15
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://www.deanguitars.com/v_series.php

Jakavat mielipiteitä kovasti, mut mikäli nää yhtään kiinnostaa ni kannattaa tsekkailla...

13.12.2008 23:57 ÄLÄ SINÄ DIPPAA LIHAPULLIASI MINUN NAMINAMIIN!
Dinorocker
11.07.2011 14:40:59

Milläs muilla merkeillä on Flying V - nimisiä kitaroita kuin Gibsonilla ja Epiphonella?.. ; )

Tokain näkemys mulla asiasta oli mutta...ihan OK, mutta ei mitään jakoa Gibsoniin verrattuna. Epiltä olen muutamaa testannut ja ihan ok pelejä myös.

Hamerin USA Vectorin joskus vielä hommaan! Overseas Vector kans ihan ok. Samoin Deanit...

Eli halvemmat ihan hyviä ja vallan käypäisiä kitaroita. Varmaan melko samoissa noissa hinnat myös...

Mutta...olen varmaan kronkeli ja tottunut 10v. aikana tuohon Gibsoniini, on sitä tosin jotkut ihan "alan" miehetkin pitänyt "helvetin hyvänä"....

Turbo!!!
lavaamo
11.07.2011 15:59:10

Spike: Mites noi muiden kuin G:n Flygarit? Kiinnostais kokemukset Tokai, Hamer, Schecter, Ibanez jne. Ja ois se kiva noista Gibson shred/voodoo/gothic V kepeistä kuulla myös?
Haussa ois ohuemmalla kaulalla perinteinen round horn. Joo, jacksonilta löytyis sopiva, mutta hintaa vähän liikaa toistaiseksi.

Reverend oli ihan kiva, mutta liian paksu kaula mulle.

Mikäs Roundhorn Jaskalta löytyy, vai tarkoititko jotain vanhaa Y2KV:tä?

Huonoja juttuja jo vuodesta 1981
joukov
11.07.2011 17:40:58

Washburnilta löytyy myös hieno V-malli PSV.

Vice President of KISS Army Finland KAF-jäsenkortilla Bar Bäkkärin ja On The Rocksin hanajuomista -50%. Liity -> www.kissarmyfinland.com
Victor Helldriver
11.07.2011 18:00:18

joukov: Washburnilta löytyy myös hieno V-malli PSV.

taitaa olla kepillä aika turski hinta.
ellei sit osta sitä satkun rutkua

Bigger man is ALWAYS better than the little man...
Spike
11.07.2011 21:09:58

lavaamo: Mikäs Roundhorn Jaskalta löytyy, vai tarkoititko jotain vanhaa Y2KV:tä?

Torilla aina välillä näkyy noita vanhoja y2kv ja CS jaskoja, niitähän se paras olis kytätä... nyt kuitenki jotain edullisempaa tarttis. Kaadoin pari vuotta sitten epin flygarin naamalleen... ei oo enää ollu entisensä.

Tiedä sit millasia noi halvat JS-sarjan KV:t on, sellanenki vois toimia.

Spike
11.07.2011 21:14:09

Jeszse: http://www.deanguitars.com/v_series.php

Jakavat mielipiteitä kovasti, mut mikäli nää yhtään kiinnostaa ni kannattaa tsekkailla...

Black gold oli ihan ok, mustainen kaula oli kuitenki parempi. Kumpikaan ei kuitenkaan sytyttäny sukkia...

lavaamo
11.07.2011 22:04:30

Spike: Torilla aina välillä näkyy noita vanhoja y2kv ja CS jaskoja, niitähän se paras olis kytätä... nyt kuitenki jotain edullisempaa tarttis. Kaadoin pari vuotta sitten epin flygarin naamalleen... ei oo enää ollu entisensä.

Tiedä sit millasia noi halvat JS-sarjan KV:t on, sellanenki vois toimia.

No kyllä ne Y2KV:t ja etenkin CS roundhornit on aika harvinaista herkkua torilla.

Tosin väliäkös tuolla jos myös JS-sarjan rimpula on vaihtoehto :)

Huonoja juttuja jo vuodesta 1981
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti