Muusikoiden.net
06.12.2016

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Kitaran maalaus
1
Pekenstein
04.07.2011 11:06:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ostin tossa parivuotta sitten vaaleanpunaisen Squierin ja nyt olen siitä maalit hionu poies ja aattelin maalata uuestaa. Kynäruiskun saisin lainaan mutta minkälaisella maalilla se kannattais maalata jotta kestäis

Jeszse
04.07.2011 11:23:12 (muokattu 04.07.2011 11:25:19)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eissss mistä näitä taas tulee. Lue vaikka tämä http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=31&t=108012

Myös keskustelualueiden säännöt ja ohjeet -osastolta löytyy kohta yhdeksän:
9._Ennen uuden aiheen aloittamista, käytä keskustelun hakua ja tarkasta ettei samasta aiheesta ole keskusteltu lähiaikoina.

13.12.2008 23:57 ÄLÄ SINÄ DIPPAA LIHAPULLIASI MINUN NAMINAMIIN!
joukov
04.07.2011 11:33:51

Pekenstein: Ostin tossa parivuotta sitten vaaleanpunaisen Squierin ja nyt olen siitä maalit hionu poies ja aattelin maalata uuestaa. Kynäruiskun saisin lainaan mutta minkälaisella maalilla se kannattais maalata jotta kestäis

Elektroniikka ja soitinrakennus -osastolla osaavat varmasti neuvoa paremmin.

Vice President of KISS Army Finland KAF-jäsenkortilla Bar Bäkkärin ja On The Rocksin hanajuomista -50%. Liity -> www.kissarmyfinland.com
Antti1
04.07.2011 11:38:00

joukov: Elektroniikka ja soitinrakennus -osastolla osaavat varmasti neuvoa paremmin.

No kyllä se tässäkin selviää, samat hemmot täällä pyörii ristiinrastiin.

Minkälainen maali- ja lakkapinta on tarkoitus tehdä, siitä riippuu oikein kovasti. Henk. koht. mä pidän mahdollisimman ohuesta polyuretaanipinnasta. Se on kestävä, muttei oikein tehtynä tunnu vielä kamalan muoviselta. Muoviahan se kuitenkin on, ei siitä mihinkään pääse. Jokatapauksessa kynäruisku on ainakin täysin väärä väline tehdä suuria pintoja tasaväreillä. Burstien yms. tekemiseen sitten taas se on aivan passeli vehje.

Osta osta
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti