Muusikoiden.net
04.12.2016

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Guitar Rig 4 ja Midiboard:
1
GhostSpider
15.06.2011 15:08:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oon tässä yrittänyt tutustuttaa itseni tuohon Guitar Rig- softaan ja tulikin mieleen, että jossain kaapin perukoilla pitäisi olla jemmassa ikivanha Digitech RP-1 floorboard jossa on muistaakseni midi-liitäntä.
Aloin miettimään, että saisikohan moista kapistusta käytettyä tuon Guitar Rigin kanssa floorboardina -> midiohjaimena?

Eihän nuo perus midi-laudat tietty paljoa maksa, mutta säästöhän se olisi pienikin säätö jos saisin tuon eläkkeelle jääneen RP:n valjastettua uusiokäyttöön.

Oisko viisaammilla tietoa, toimisivatkohan yksiin?

Entropia666
15.06.2011 15:33:07
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

GhostSpider: Oon tässä yrittänyt tutustuttaa itseni tuohon Guitar Rig- softaan ja tulikin mieleen, että jossain kaapin perukoilla pitäisi olla jemmassa ikivanha Digitech RP-1 floorboard jossa on muistaakseni midi-liitäntä.
Aloin miettimään, että saisikohan moista kapistusta käytettyä tuon Guitar Rigin kanssa floorboardina -> midiohjaimena?

Eihän nuo perus midi-laudat tietty paljoa maksa, mutta säästöhän se olisi pienikin säätö jos saisin tuon eläkkeelle jääneen RP:n valjastettua uusiokäyttöön.

Mulla on Line 6 midiboordi GR4 kanssa, hyvin pelittää. Suht helppo konffatakki.

mattim
15.06.2011 16:55:23 (muokattu 15.06.2011 16:56:05)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

GhostSpider: Oon tässä yrittänyt tutustuttaa itseni tuohon Guitar Rig- softaan ja tulikin mieleen, että jossain kaapin perukoilla pitäisi olla jemmassa ikivanha Digitech RP-1 floorboard jossa on muistaakseni midi-liitäntä.

Manuaalin mukaan tuo RP-1 lähettää Program change ja joitakin Control Change messuja, joten ainakin jotain sillä pienen konffauksen jälkeen voit rigissä komentaa.

"I refuse to prove that my product will make you sound better", says the guitar gear vendor "for proof denies faith, and without faith, you will hear nothing."
GhostSpider
16.06.2011 13:43:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Takkar bokkar nopeista vastauksista!

Nyt ei kun rymyämään RP varaston perältä ja Midi-USB-piuhan metsästykseen.

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti