Muusikoiden.net
09.12.2016
ROKKAA MERKONOMIKSI - liiketalouden perustutkinto 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Line6 Pod xt vs x3
1
tts72
01.06.2011 13:47:04
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

oon vähä kattellu tuolta torilta tämmöisiä olohuone putkarin kaveriksi, onko tuo x3 niin paljon parempi että on lähes tuplasti kalliimpi?

mitä tämä kaikki tarkoittaa
Ukko
01.06.2011 15:53:24
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

tts72: oon vähä kattellu tuolta torilta tämmöisiä olohuone putkarin kaveriksi, onko tuo x3 niin paljon parempi että on lähes tuplasti kalliimpi?

Riippuu siitä tarvitsetko niitä lisäominaisuuksia.

COVS jäsen nro 6
tts72
01.06.2011 17:56:23

no lähinnä ajattelin soundillisesti, että jääkö kauheesti uudempien jalkoihin :) mulla on koneeseen kytketty tuo toneport ux1 ja se on ollu ihan passeli

jkourula
01.06.2011 19:01:31
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

tts72: no lähinnä ajattelin soundillisesti, että jääkö kauheesti uudempien jalkoihin :) mulla on koneeseen kytketty tuo toneport ux1 ja se on ollu ihan passeli

Xt:ssä ja X3:ssa on tietääkseni samat saundit. X3:ssa on enemmän tehoa, dual tone (eli kaksi vahvistinmallinnusta samaan aikaan) ja kaikki mallinnuspaketit, jotka pitää ostaa xt:hen erikseen. Oisko jotain rautapuolellakin eroja, tsekkaa spekseistä.

tts72
01.06.2011 20:11:12

joo no okei, ku toi tulee vaan combon jatkeeksi niin noilla muilla ei oo niin väliä kuhan soundit on passelit :) mulla on tohon toneportiin ostettuna muutamat modelpackit, mahtaakohan mulla olla oikeuksia ladata niitä samoja tollaseen xt:hen vai joudunko ostamaan uudet?

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti