Muusikoiden.net
03.12.2016
OGRE | Klikkaa tästä lisätietoa ja jälleenmyyjät 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Bluetone Dusty Road Head
1 2
B-P Music
29.05.2011 08:59:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko kellään kokemuksia kyseisestä nupista? Miten lähellä on esikuviaan? Kaikki käyttäjäkokemukset ovat tervetulleita. Kiitos!

blues guitar
29.05.2011 09:19:40
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Comboon olen tyytyväinen, nupista ei ole kokemusta.

...ajan H-D:llä pitkin suomee...antaa kitaran laulaa vaan...juomaksi kelpaa vain Scotch Single Malt...
Vladi
29.05.2011 10:32:50
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Muutama ääninäyte tuolta:

http://www.bluetone.fi/fi/bluetone-dusty-road-head/
hapo
29.05.2011 11:57:19

Minulla nuppi versio ja on kyllä erinomainen peli. Aikaisemmin omistin Kochin Twintonen ja täytyy sanoa että Dusty Road on huommattavasti paremman kuuloinen peli. Mielestäni nuo Bluetonen sivuilla olevat Dusty Roadin ääninäytteet ei ole oikein onnistuneet. Erityisesti puhdas soundi on todella hyvä.

AngieRainbow
29.05.2011 12:06:46

Mulla on myös harkinnassa tuon nupin ostaminen. Hintaahan tuolle tulee, mutta kai sitä laadusta kannattaa maksaa. Ainakin mulle vahvistimen rakentaja lupasi, että saan tulla kokeilemaan ennen tilauksen tekemistä. Tämän mahdollisuuden aion toki hyödyntää. Itse olen kyllä vakuuttunut vahvistimen laadusta ja luultavasti teen kaupat, mutta aion silti käydä kokeilemassa, kun noinkin kalliista vehkeesta on kysymys.

What we've got here is... failure to communicate. Some men you just can't reach, so you get what we had here last week, which is the way he wants it. Well, he gets it! N' I don't like it any more than you men.
AngieRainbow
29.05.2011 12:14:20

hapo: Minulla nuppi versio ja on kyllä erinomainen peli. Aikaisemmin omistin Kochin Twintonen ja täytyy sanoa että Dusty Road on huommattavasti paremman kuuloinen peli. Mielestäni nuo Bluetonen sivuilla olevat Dusty Roadin ääninäytteet ei ole oikein onnistuneet. Erityisesti puhdas soundi on todella hyvä.

Mitä kaappia käytät tuon nupin kanssa? Entä onko sinulla kokemusta bluetone-miehen rakentamista kaapeista? Itse olen miettinyt, että jos tuon nupin tilaan, niin pyydänkö kaveria rakentamaan minulle myös kaapin vai ostanko esim. jokun Marshallin.

What we've got here is... failure to communicate. Some men you just can't reach, so you get what we had here last week, which is the way he wants it. Well, he gets it! N' I don't like it any more than you men.
sickboy
29.05.2011 12:20:48

Tossa ääninäytteessä toi kuulostaa hämmästyttävän samalta, kuin oma rakas Bad Cat Cub II, jossa on sisällä Eminencen Red Fang. Ilmeisesti toi elementti vaikuttaa myös tosi paljon tohon saundiin, niin paljon tossa oli yhtäläistä omaan 15w comboon.

Juzpe
29.05.2011 12:27:02
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Entä onko sinulla kokemusta bluetone-miehen rakentamista kaapeista?

Tilasin oman 2550 BT:n kanssa väriltään mätsäävän skoben. Kävin noukkimassa nupin ja skoben Harrylta, jolloin pääsin hieman "vakoilemaan" vaiheessa olevia styrkkareita ja kaappeja. Aihioista päätellen puutyöt on paremmin kuin hanskassa ja myös elementtien kytkeminen rinnakkain ja ruuvaaminen etulevyyn on onnistunut mallikkaasti. Myöskin hinta oli täysin järkevällä tasolla kuten ko. miehellä on tapana. Olen varsin vakuuttunut Harryn osaamisesta vahvistinten ja kaiutinkaappien rakentajana.

"Nuori vihainen tosi cool rockmies" - Big Papa
hapo
29.05.2011 12:39:48

AngieRainbow: Mitä kaappia käytät tuon nupin kanssa? Entä onko sinulla kokemusta bluetone-miehen rakentamista kaapeista? Itse olen miettinyt, että jos tuon nupin tilaan, niin pyydänkö kaveria rakentamaan minulle myös kaapin vai ostanko esim. jokun Marshallin.

Ei ole kokemusta Harryn rakentamasta kaapista mutta eiköhän ne ole hyvin tehty.
Monsterin kaappia käytän. Ämyrinä on yksi 12" Celestion Gold. Aikaisemmassa kaapissa oli Red Fang joka soi myös mukavasti. Mielestäni nuo Bluetonen tuotteet on laatuun nähden maltillisesti hinnoiteltu.

Hi-Power
29.05.2011 12:45:26

Minulla on dusty road vahvistimen perustuva nuppi yhdellä kanavalla ja se on todella hyvän kuuloinen. Nupin tein itse ja jätin pois "ylimääräiset" jutut kuten särökanavan Kaappina vox (Wharfedale) elementeillä oleva 2x12" kaappi...

Vladi
29.05.2011 12:49:58
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ai niin, unohdin mainita että itselläni ollut tosiaan parhaimmillaan 3 Bluetone 1x12:sta kaappia. Kaikki olleet erittäin laadukkaita, kuulostaneet isolta ja yksi on käytössä edelleen, tuossa kököttää Mark V:n alla. Erinomainen oversized 1x12 joka kuulostaa isolta jo kotioloissa ja isolla volalla unohtaa helposti soittavansa "vain" 1x12:lla. Suosittelen!
wilo
29.05.2011 14:20:40

B-P Music: Onko kellään kokemuksia kyseisestä nupista? Miten lähellä on esikuviaan? Kaikki käyttäjäkokemukset ovat tervetulleita. Kiitos!

Mulla on Dusty Road combo ja tykkään kovasti. Joku edellinen omistaja oli modauttanut särökanavan vähän hassuksi, joten siitä en osaa sanoa sen enempää. Puhtaat ovat upeat, siksi tuon hankinkin.
Ennen mulla oli Koch Studiotone, jolla soitin pitkään. Kokeilussa kävi useita muita pienehköjä comboja, mutta vasta Bluetone jäi ja muut lähti.

Imper
29.05.2011 14:34:08
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Täälläkin on DustyRoad -combo hankinnan alla. Kiinnostaisi kuulla lisää klippejä, varsinkin särökanavasta. Miten boost-kytkin vaikuttaa jne.? Jos joku haluaa myydä combonsa ni heittäkää pikaviestillä/maililla!

Everyone is a per-son
jyrkalt
29.05.2011 18:57:46

Mulla oli tuo combo kanssa.
Kannattaa varmaan mainita myös edellisten kommenttien lisäksi se että vahvistin haukkaa pedaaleita ihan hemmetin hyvin. Kumpaankin kanavaan. Se clean-kanava on ihan kultaa! ;)

Alkoholiongelma se on sekin kun viina ei maistu.
Jukka Häikiö
29.05.2011 21:12:15

Kaksi vuotta tuli vedettyä DR combo+1x12"lisäkaappi-yhdistelmällä ja hymyssä suin.Pää-asiasiassa crunch-kanava käytössä,loistava clean oli oikestaan reservissä.Nyt olisi hankinnan alla todennäköisesti DR-nuppi 4x6v6 putkituksella,2x12"oversize Celestion Gold kaappia komentamaan,sen verran hyvät oli kokemukset combo+1x12"yhditelmästä.Matkan varrella syntyi sitten nuppi-idea ja tehdä sitten eri kaappi vaihtoehtoja,että olisi sitten joka mestaan sopiva kaappi,nupin pysyessä samana.Monenlaista peliä on matkan varrella ollut 29 vuoden aikana mm. Marshall jcm800 50w nuppi/Marshall jmp 100w nuppi/Marshall jmp 50w master vol 2x12"combo/Jubileet 50w ja 100w/Plexit p2p 50w ja 100w/Hiwatt 50w 2x12"combo/2xVox ac 30(60-luvulta)/muutama Fender,että vertailukohtaa on.Loppujen lopuksi erot hyvien samanluonteisten vahvistimien välillä ovat aika pieniä,Bluetonen etuna on mun mielestä kohtuullinen hinta(ei välikäsiä,niinkuin maahantuojat ja jälleenmyyjät)laadukas työ,hyvin toimiva huolto+takuu ja se,että voi itse vaikuttaa ulko-asuun,putkitukseen,esi-asetuksiin(mm.crunch-kanavan rankkuuteen)ym.seikkoihin.Soundit on mun mieleen ja styrkkari vastaa soittotatsiin erittäin hyvin,että eiköhän se ollu tässä.
Youtubesta voi kuunnella kotikutoisen videon alta soundeja:ROKKA-Hiilet(2010)
Homma on vedetty studiossa triona,livenä,virheitä jälkikäteen parsimatta,kitarana Lottonen LP ja lead-osuudessa perus 808 polkaistuna,potikoihin ei soiton aikana koskettu,eli soittotatsilla crunch-kanavalla taivuteltiin cleanista ruttuun.Biisistä saa olla mitä mieltä haluaa,mut kiva jos joku tykästyy.
-Jukka

krk
29.05.2011 21:32:18

Jukka Häikiö: ...
Youtubesta voi kuunnella kotikutoisen videon alta soundeja:ROKKA-Hiilet(2010)
Homma on vedetty studiossa triona,livenä,virheitä jälkikäteen parsimatta,kitarana Lottonen LP ja lead-osuudessa perus 808 polkaistuna,potikoihin ei soiton aikana koskettu,eli soittotatsilla crunch-kanavalla taivuteltiin cleanista ruttuun.Biisistä saa olla mitä mieltä haluaa,mut kiva jos joku tykästyy.
-Jukka

Erittäin jees meininki kaikin puolin! Kyllä tässä jossain vaiheessa täytyy kanssa varmaan joku versio tosta Dusty Roadista teettää.

"This guy makes me sick. He waits until I'm 90..." - Les Paul Tommy Emmanuelista
B-P Music
29.05.2011 23:26:13

Kiitos Jukka tuosta youtube vinkistä. Hyvältä kuullosti. Tässä taitaa käydä niin, että lähtee 57 deluxe jossain vaiheessa myyntiin..

thejmh
30.05.2011 10:29:07

Mun mielestä tossa bluetonen sivuilla olevassa Dusty Road säröklipissä menee alapää aika mössöksi ja saundi jotenkin muhjuksi. Ehkä nää on makuasioita ja tietyntyyppisessä musiikissa tuo ei haittaa, mutta itseä tuo häiritsisi peruskomppauksessa.

B-P Music
30.05.2011 11:44:51

thejmh: Mun mielestä tossa bluetonen sivuilla olevassa Dusty Road säröklipissä menee alapää aika mössöksi ja saundi jotenkin muhjuksi. Ehkä nää on makuasioita ja tietyntyyppisessä musiikissa tuo ei haittaa, mutta itseä tuo häiritsisi peruskomppauksessa.

Joo, ei oo parhaat mahdolliset noi bluetonen sivujen klipit. Siksi täällä kyselen käyttäjäkokemuksia ja jos on jotain muita klippejä/youtube-pätkiä..

Nopea kysymys aiheen vierestä.. Sulla näyttää olleen egnater mod 50 jossain vaiheessa. Mitkä moduulit ja mitä kokemuksia niistä? Siitähän sais kanssa fender/marshall yhdistelmän halutessaan.

AngieRainbow
30.05.2011 13:15:57

Laitoin tänään 2x12 Bluetone kaapin tilaukseen... Dusty Road nuppi laitetaan myös heti, kun saadaan rahat kokoon. Kyllä sitä mielellään aina kotimaista käsityötä tukee.

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti