Muusikoiden.net
04.12.2016

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Räkki ja nuppi
1
Sancrotis
17.04.2011 14:49:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olen pohdiskellut minkälaisen kitaravahvistimen haluaisin ja olen päätynyt Marshallin JVM410H-nuppiin ja johonkin kaappin (en ole vielä tarkemmin pohtinut). Mutta mitenkäs räkin laita? Voinko yhdistää ko. nupin räkkiin? En ole nimittäin tällaisiin ratkaisuihin nähnyt ihmisten päätyvän foorumeilla, vaan on ollut ennemminkin etuaste ja pääteaste erikseen.

"Basisti on huono renki, mutta huono isäntä." -Vanha sananlasku
Borlag
17.04.2011 14:52:13
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sancrotis: Olen pohdiskellut minkälaisen kitaravahvistimen haluaisin ja olen päätynyt Marshallin JVM410H-nuppiin ja johonkin kaappin (en ole vielä tarkemmin pohtinut). Mutta mitenkäs räkin laita? Voinko yhdistää ko. nupin räkkiin? En ole nimittäin tällaisiin ratkaisuihin nähnyt ihmisten päätyvän foorumeilla, vaan on ollut ennemminkin etuaste ja pääteaste erikseen.

Kyllähän noita nuppejakin räkkiin saa laitettua, tässä esimerkki torilta sellaisesta räkistä jossa näin on tehty: http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=514240

juikkipuikki
17.04.2011 15:39:08 (muokattu 17.04.2011 15:39:36)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Borlag: Kyllähän noita nuppejakin räkkiin saa laitettua, tässä esimerkki torilta sellaisesta räkistä jossa näin on tehty: http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=514240

Näin justiinsa, osa hyvä räkki/nuppicase multa ja halval saat. Jos ei oo ihan omiin tarpeisiin, niin otas yhteyttä Bluescasen mestariwelhoon eli Jussi Zengeriin jussi.zenger@bluescase.com Erittäin kilpailukykyiset hinnat(halvin omassa tapauksessani) ja laatu parasta A-luokkaa!

Annoin Ruokankaalle pikkusormen.. Se vei koko käden!
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti