Muusikoiden.net
08.12.2016

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Futsi meni sekasin
1
Huolevi
05.04.2011 20:18:19
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Moro! Meikällä on tuommonen death by audion soundwawe breakdown tosi härö ja huipun kuulonen fuzz. Se on ekana pedaaliketjussa ja on pelittäny hyvin paristojen kera. Kokeilin joskus kytkee sitä pedal power 2+, mutta siitä kuulu hurinaa ja paristoilla se on pelannut aina moitteetta. Tänään paristojenvaihdon jälkeen se rupes ihmeellisesti vinkumaan. Kevyttä Surinaa oli havaittavissa myös bypass-tilassa. Mikähän sillä on?

Vaihdoin Duracellin tilalle Pirkan, mutta ei kait se siitä voi olla kiinni?

www.myspace.com/crbmusiikki
Vesihiisi
05.04.2011 21:44:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Huolevi: Moro! Meikällä on tuommonen death by audion soundwawe breakdown tosi härö ja huipun kuulonen fuzz. Se on ekana pedaaliketjussa ja on pelittäny hyvin paristojen kera. Kokeilin joskus kytkee sitä pedal power 2+, mutta siitä kuulu hurinaa ja paristoilla se on pelannut aina moitteetta. Tänään paristojenvaihdon jälkeen se rupes ihmeellisesti vinkumaan. Kevyttä Surinaa oli havaittavissa myös bypass-tilassa. Mikähän sillä on?

Vaihdoin Duracellin tilalle Pirkan, mutta ei kait se siitä voi olla kiinni?

Kyllä tässä selkeästi on kyse Keskon monopolista, joka tuhoaa myöskin futsit kiinalaisilla paristoillaan. Suosittelen palaamista Duraceliin.

Midrange
05.04.2011 22:01:11 (muokattu 05.04.2011 22:05:16)

Joskus tuo ilmiö on itsellä johtunut siitä että 9V neppari puskee uutena jopa 11-12 V ulos, kunnes sitä on hieman käyttänyt ja jännite laskee.

Oma mp3 soitin esimerkiksi vinkuu aina uusien pattereiden kanssa pari tuntia, kunnes pikkuhiljaa vaimenee. Vuotovirran konkka ei ilmeisesti tällöin ole aivan optimaali kun jännite onkin hieman korkeampi, veikkaisin.

Stratoja emme ole, Lespoiksi emme tahdo tulla, olkaamme siis Ibanezin Ässiä!
slowfinger
05.04.2011 23:18:27 (muokattu 05.04.2011 23:20:02)

Itse olen päätynyt käyttämään vain ruskohiili paristoja fuzzien kanssa. Olen huomannut, että varsinkin uutena soundaa paremmalta kuin alkaaliparistojen kanssa. Ja ovathan nuo huomattavasti halvempiakin.

Edit: Sinkki-kloridi paristot toimivat myös hyvin.

http://www.myspace.com/fuzzyorangeband
battery
06.04.2011 08:34:20

Onko toiminut sen jälkeen kunnolla kun koitit muuntajalla? jos ollut vaikka napaisuudet väärinpäin siinä plugissa niin saattanut hajota jotain pedaalista.

Huolevi
06.04.2011 14:54:46

battery: Onko toiminut sen jälkeen kunnolla kun koitit muuntajalla? jos ollut vaikka napaisuudet väärinpäin siinä plugissa niin saattanut hajota jotain pedaalista.

On toiminu moitteetta sen jälkeen.

Huolevi
06.04.2011 14:55:37

slowfinger: Itse olen päätynyt käyttämään vain ruskohiili paristoja fuzzien kanssa. Olen huomannut, että varsinkin uutena soundaa paremmalta kuin alkaaliparistojen kanssa. Ja ovathan nuo huomattavasti halvempiakin.

Edit: Sinkki-kloridi paristot toimivat myös hyvin.

Sanoppa esimerkkiparistoja? R-etumerkillä vissiin.

slowfinger
06.04.2011 17:00:57

Huolevi: Sanoppa esimerkkiparistoja? R-etumerkillä vissiin.

Monen merkkistä noita löytyy. Mulla ollut tapana ostaa noita varastoon aina kun tulee vastaan. Tuppaavat olemaan jopa harvinaisia. Halpamarketeista (Robin hood, tarjoustalo yms.). Ja uraltonesta: http://uraltone.com/kauppa/product_ … l&XTCsid=641fcgs10dobi124nfuv45ecr2

http://www.myspace.com/fuzzyorangeband
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti