Muusikoiden.net
09.12.2016

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Suhr 2-12" kaappi
1
Groove Man
05.04.2011 11:00:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tsau,

onko jollain täällä ko. kaappia, jota onnistuisi mahd. vielä päästä hiukan tyypittämään?

Verrokkina itellä THD 2x12 (ja Orange 2x12). Oluet/kahvit/etc. virvokkeet tarjoan ainakin vaivanpalkaksi, molemminpuolisen lisääntyneen know-how:n lisäksi siis.. :)

Logististiikan näkökulmasta miel. Varsinais-/Etelä-/Keski-Suomesta..+-2h ajelun sisällä Turusta. Pikaviestillä tarkemmat infot.

Ja toki muutkin kokemukset & kommentit aiheesta tervetulleita!

-J

sjouni
05.04.2011 13:25:07
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla on ollut ko. kaappi (ei ole enää). Voin kyllä lämpimästi suositella. Taitaa olla peräti parassoundinen omistamistani kaapeista. Mulla oli kajareina 2xG12-65. Sointi oli todella suuri ja lämmin. Bändisoitossakaan ääni ei hävinnyt muiden soitinten alle.

svilo
05.04.2011 16:38:31
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Erittäin mainio kaappi, joitain klippejä mulla tubessa, mutta itse se pitää kuulla, oikeestaan mikä tahansa 2x12 OS open back on killeri...

/sv

"It's like... okay, this sounds like Fender BF, but wait... now I'm hearing Plexi... Oh, hold on... EVH tone... hey, that sounds very Tweed-ish"
thejmh
06.04.2011 07:16:52

Mulla on vanhempi malli, Custom Audio Amplifiers 2x12, joka sekin Suhrin suunnittelema. Umpikaappi V30 elementeillä. On todella hyvä ja tuhti saundi kokoisekseen.

Groove Man
10.04.2011 21:21:48

Hyvää infoa.

Ei vaan näytä viesti tavoittaneen yhtään kaapin omistajaa testirundin puitteissa, joten pitänee laittaa tilaus vetämään ja tehdä empiiriset toteamukset lokaalisti itse.

Jos on hyväksi tiedettyjä/suosituksia ostopaikasta ko kaapille (FIN/EUR/USA) niin vinkatkaa tänne toki..

-J

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti