Muusikoiden.net
09.12.2016

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Hyvä transistorivahvistin?
1
hallu
02.04.2011 15:14:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Moi,
Rupesin tässä miettimään transistoricombon ostamista tai mahdollisuutta tai ainakin harkitsen sellaista. Mielipiteitä kaipailisin asiasta. Minulla on jo putkivahvistin joten sellaista en tarvitse. Ajattelin jotakin hyvää (kuitenkin alle tuhat euroa) trankkua ja siis ei mallintavaa vaan ihan oikeaa analogista vahvistinta. Soundillinen painopiste olisi puhtaassa saundissa ja kevyessä bluesrouheessa särössä (tiukempikaan särö ei ole haitaksi, mutta mitään hevimörssäriä ei olla hakemassa). Minulla on putkietuaste, jota voin tarvittaessa käyttää sen kanssa, mutta vahvistimen omat saundit kiinnostaa nyt kuitenkin. Oikea jousikaiku olisi myönteinen ominaisuus, mutta mitään digihässäkkää en tässä kohtaa olisi haluamassa eli mieluummin ilman efektejä.

Tech21:stä olen tietoinen, mutta olikos siinä kumminkin joku putkivahvistinemulaatio? Fender Frontman kiinnostaisi kun minulla on putkifenkuista kokemusta (Showman, Bluesdeville ja joku jonka mallia en muista). Niin ja ennen kuin joku ehtii ehdottaa, niin kyllä tarkoitus olisi mennä kauppaan testaamaankin noita.

Ehdotuksia peliin vaan jos jollain tulee jotain mieleen tai kommentteja tuosta FM:stä, jossa vissiin on aika hyvät kliinit ja syö hyvin purkkejakin, jos olen oikein ymmärtänyt.

Jos se vaappuu ja vaakkuu, se on ankka.
Dinorocker
02.04.2011 15:38:30

Tech21:set on analogisia...ja varsin hyviä. Frontman, en sanop mitään. ; )

Turbo!!!
hallu
02.04.2011 21:40:42

Onko jollakin käsitystä Polytone vahvistimista? kuulin, että olisivat tavallista laadukkampia. Tietääkö joku, kuka näitä tuo suomeen?

Jos se vaappuu ja vaakkuu, se on ankka.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti