Muusikoiden.net
06.12.2016

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Hagström Viking vs. Epi Dot
1
sormuha
01.04.2011 17:39:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tervehdys, Onko kokemuksia näistä kaunokaisista. Onko laadullisia tai soitollisia eroja? Eli onko ero sen 200€ suuruinen kuin hintalapussa lukee? Akustisten lisäksi ensimmäistä sähköistä konetta ostamassa.

Fenton
01.04.2011 18:25:58

Vertailin näitä pari vuotta sitten ja totesin ainakin silloin yksilökohtaisten erojen olevan suurempia kuin merkkikohtaiset. Päädyin löytämääni Epiphoneen, joka on todella hyvin viimeistelty ja muutenkin sopiva minulle. Nykyisin hinnat näyttävät olevan molemmilla karvan verran alle 500 €. Vanhempaa varastoa olevia Epiphoneja löytyy vielä joistakin liikkeistä alta neljänsadan.

jhh
02.04.2011 13:29:25
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Fenton: Vertailin näitä pari vuotta sitten ja totesin ainakin silloin yksilökohtaisten erojen olevan suurempia kuin merkkikohtaiset. Päädyin löytämääni Epiphoneen, joka on todella hyvin viimeistelty ja muutenkin sopiva minulle. Nykyisin hinnat näyttävät olevan molemmilla karvan verran alle 500 €. Vanhempaa varastoa olevia Epiphoneja löytyy vielä joistakin liikkeistä alta neljänsadan.

www.thomann.de/fi/epiphone_the_dot_ch.htm
no tuo on alta kolmensadan

Vade retro religio
Tawsky
02.04.2011 16:45:41

Hagströmiä olen kokeillut ja totesin oikein hyväksi. Soi hyvin, hyvä tuntuma ja pirun nätti vielä oikealla viimeistelyllä. Oli kyllä hintansa väärti se.
Guitar World-lehdessä oli tämmösten budjettiluokan puoliakustisten vertailu muutama kuukausi sitten ja Hagström vei sen kisan. Epiä ei vertailussa tainnut kuitenkaan mukana olla. Muutenkin kovin kehuttuja soittimia ovat nuo Viikingit.

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti