Muusikoiden.net
11.12.2016

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Huijausyritys / varoitus!
1 2 3
harkone
28.03.2011 16:38:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pekka Laakso
+358465574270

Noilla yhteystiedoilla operoiva tyyppi viestittelee, että häneltä löytyy just kitara mitä olen ostamassa.

Lähettämänsä kuvat kaapattu suoraan netistä, vaikka kehuu kiillottaneensa just kuvaamista varten..

Grugi
28.03.2011 16:41:07

harkone: Pekka Laakso
+358465574270

Noilla yhteystiedoilla operoiva tyyppi viestittelee, että häneltä löytyy just kitara mitä olen ostamassa.

Lähettämänsä kuvat kaapattu suoraan netistä, vaikka kehuu kiillottaneensa just kuvaamista varten..

Tää on aina vähän riski lähteä suoraan ketään syyttelemään, onko sulla oikeasti jotain näyttöä mikä osoittaa kyseisen henkilön huijariksi? Pelkät netistä napatut kuvat ei vielä mielestäni täytä niitä kriteereitä että huijariksi voisi syytellä.

SDMF
JuSu
28.03.2011 16:43:57

+358465574270

Liekö Turun suunnalta...?

No oli tai ei, tuo puhelinnumero kyllä yhdistyy toiseenkiin, ehkä paremmin tunnettuun nimeen, joten varovaisuutta peliin.

JuSu

RIP Gary Moore 6.2.2011
harkone
28.03.2011 16:47:20

Ei kait kukaan sano että just kiillotin tuon kitaran pinnat ihan kuvaamista varten ja liitteenä olevat kolme kuvaa löytyy vapaasti haulla netistä....

Grugi
28.03.2011 16:49:50

harkone: Ei kait kukaan sano että just kiillotin tuon kitaran pinnat ihan kuvaamista varten ja liitteenä olevat kolme kuvaa löytyy vapaasti haulla netistä....

Ei varmaankaan mutta laitas vielä kuvatkin niin ei tarvitse arvailla mitä se on oikein kauppaamassa.

SDMF
Mandarax
28.03.2011 17:14:55

Grugi: Ei varmaankaan mutta laitas vielä kuvatkin niin ei tarvitse arvailla mitä se on oikein kauppaamassa.

No varmastikin just sitä keppiä mitä sä olet ostamassa. Eiköhän se kuva löydy sitten siltä pohjalta.

I don't care to belong to a club that accepts people like me as members. -Groucho Marx-
the-Antero
28.03.2011 17:22:31
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Numero yhdistyy Sami Sinisaloon eli täyspäivänen huijari kyseessä. Kokeilepas hieman huijata huijaria ;)

Musiikki ei tunne rajoja, eivätkä kitaristit tunne nuotteja.
Grugi
28.03.2011 17:25:36

Mandarax: No varmastikin just sitä keppiä mitä sä olet ostamassa. Eiköhän se kuva löydy sitten siltä pohjalta.

Niin mähän en ostele keneltä sattuu ja mitä sattuu. Eli kyse oli niistä kuvista mitä ketjun aloittaja tässä mainitsi, niitä kuvia tässä kaipailin ei muuta :D

SDMF
jyrkalt
28.03.2011 18:06:03

the-Antero: Numero yhdistyy Sami Sinisaloon eli täyspäivänen huijari kyseessä. Kokeilepas hieman huijata huijaria ;)

Tää sama pellehermanni koitti uunottaa mua eilen.

Alkoholiongelma se on sekin kun viina ei maistu.
Spirocore
28.03.2011 18:17:55 (muokattu 28.03.2011 18:18:19)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei auta ku levittää nimeä ja varotella, eipä äijää tunnu paljon nuo vanhat rötökset painavan.. :( kai nämä muusikoiden.netin vakiokäyttäjät tuntee nimeltä ja numerolta nuo arkkihuijarit, mutta uudet käyttäjät on tietty helpompia höynäytettäviä.

Ei koskaan kannata lähteä siihen "rahat tilille ja paketti postiin" -diiliin ellei ole ennestään tuttu tai luotettava myyjä. Itse googlaan ja haen myyjän kaikki mahdolliset tiedot netistä ennen postimyyntikauppaa kenenkään kanssa.

On itsellekin tuttuja nuo Pakkaset ja Sinisalot, mua tosin ei ole vielä huijattu. Ei voi silti yrityksen puutteesta syyttää.

"I say Goddamn what a rush!"
harkone
28.03.2011 19:13:28

Oppina olkoon, ettei koskaan voi olla liian luottavainen...

Tami
28.03.2011 19:26:04
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jyrkalt: Tää sama pellehermanni koitti uunottaa mua eilen.

Juu ja mullekin tuli viestiä oikein kahdesta eri numerosta... "Nyt olis oikein hyvää ja halpaa syntikkaa tarjolla Turun suunnalla".

Kyllä mä toisaalta ole pettynyt tähän Suomen lainsäädäntöön... ei kai nyt oikeasti sivistysvaltiossa pitäisi tuommoisten pökäleiden päästä rellestämään miten sattuu.

No voimia vaan toivotan poliiseille, ei varmaan kovinkaan turhauttavaa puuhaa kirjailla rikosilmoituksia pikkujutuista päivästä toiseen... Huoh!

En ole gynekologi, mutta voinhan minä katsoa...
Insane Kane
28.03.2011 19:49:09
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tami: Juu ja mullekin tuli viestiä oikein kahdesta eri numerosta... "Nyt olis oikein hyvää ja halpaa syntikkaa tarjolla Turun suunnalla".

Sama,
Turusta ja Paraisilta löytys uuden verosta.

Debitille?
jyrkalt
28.03.2011 20:01:24

Mun mieleen tuli tossa eilen.. Että kun nää huijjarit on jäänyt kiinni näistä huijauksista ja selkeesti tää toiminta on taparikollisuuuta, jätkät ei käy töissä ja yhteiskunta elättää kuitenkin, miksei näille sankareille vois määrätä tyyliin uskottua henkilöä joka hoitelee näiden raha-asioita ja pankkitilejä? Olishan se aika hienoa että kun kuitenkin he jotakuta saa huijattua niin huijatut saisi rahansa takaisin. Ainakin jonkinnäköisellä viiveellä. Käsittämätöntä on että pankin tilejä voi käyttää rikolliseen toimintaan ja kukaan ei asialle mitään tee.

Tajusko kukaan mitä mä meinaan tässä?? :D

Alkoholiongelma se on sekin kun viina ei maistu.
harkone
28.03.2011 20:05:40

Niinpä näyttää olevan että samat tyypit saa jatkaa huiputtamista, eikä kukaan voi juuri mitään. Turun suunnaltakin tuli tarjousta jo... : )

Tinippa84
28.03.2011 21:16:13

+358465574270

Samasta numerosta kaupattiin mulle mikkiä. En menny vipuun. Perhana näitten p*skojen takia menee kaupankäynti hankalaksi...

Retaliation Syndicate - Thrash/Death
Morri
28.03.2011 21:22:12

Todella ikävää touhua tuollainen ja valitettavasti yhteiskunta=laki melko voimaton näiden janttereiden kanssa, menee samaan kategoriaan kuin "juoksukaljat". Ainoastaan silmä silmästä voisi toimia näiden kanssa, mutta omankäden oikeudessa on aina vaaransa. Varovaisuutta vaan peliin.

Dont mess with Keith Richards! http://www.youtube.com/watch?v=KyK0y02HvVc&feature=related " Good evening, it is good to see you all... it is good to see anybody... ;)"
harkone
28.03.2011 21:41:12

Joo, sähläävät muutamien satasien takia oman tulevaisuutensa ja kaikkien kauppatoiminnan häirikkönä pyörivät...

jipeeällä
28.03.2011 22:03:04

Ehdotan torille pankkitunnuksin vahvistettua henkilöllisyystarkastusta & jonkinlaista palautepalvelua?

lavaamo
28.03.2011 22:04:46 (muokattu 28.03.2011 22:05:34)

jipeeällä: Ehdotan torille pankkitunnuksin vahvistettua henkilöllisyystarkastusta & jonkinlaista palautepalvelua?

Mä en edelleenkään ymmärrä mitä se auttaa? Se on ihan sama meetkö poliisille huijarin oikean nimen kanssa vai huijarin tilinumeron kanssa.

Ja jos puhelinnumeron laitat ostoilmoitukseen, voi Sami tai Eetu soitella ilman tunnistautumista.

Huonoja juttuja jo vuodesta 1981
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti