Muusikoiden.net
04.12.2016

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Schecter Omen 6
1
Tsäksön
22.03.2011 22:00:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko kyseinen kitara hyvä? Ensimäinen kunnon skeba hakusessa. Ainakin on helkkarin komee:D

Grugi
22.03.2011 22:19:01

Tsäksön: Onko kyseinen kitara hyvä? Ensimäinen kunnon skeba hakusessa. Ainakin on helkkarin komee:D

Hyvä mihin ja minkälaiseen musiikkiin, ehkä on ehkä ei. Jos pääset ihan itse kokeilemaan niin mene ihmeessä niin saat ihan itse muodostaa sen mielipiteen siitä hyvyydestä.

SDMF
Tsäksön
22.03.2011 22:19:47

Onko hyvä hevi/rock kitaraksi?

Grugi
22.03.2011 22:27:30

Ihan ensiksi sellanen asia että täällä foorumilla kannattaa käyttää tota hakua niin ei välttämättä tarvitse kysyä samaa asiaa montaa kertaa. Tässä sulle nyt kuitenkin valmiiksi linkki mistä pääset lukemaan tuosta kitarasta.

http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=15&t=135273&o=0

SDMF
Kibe
23.03.2011 19:48:43
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mielestäni erinomainen kitara, tullut keikkoja ympäri eurooppaakin tuolla soitettua. Sanoisin että paras halpiskitara mihin olen törmännyt, eikä häpeä kalliimpien rinnalla lain.

nahkahuppu
24.03.2011 21:10:49

Ko. merkin kitarat tuntuu olevan laadullisesti "halpakitaroiden" kärkipäässä. Itsellä on Hellraiser solo6 ja tosi tyytyväinen olen ollut kaikinpuolin.

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti