Muusikoiden.net
07.12.2016

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Hattutukki: Westone Villian Graphite Pro Modulus Neck
1
Larmer
20.03.2011 12:21:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Moro,

Oli pakko napata kitara brittien ebaysta pelkän Moduluksen lisenssikaulan takia,
tiedä häntä paljonko tuollanen olisi pelkästään maksanut. Anyways, kitara on vuodelta 1990, ja taitaa istua sinne 'kuuluisaan' SuperStrato-kastiin. Nykyiset mikit, eli EMG Selectit saa lentää ongelmajätteeseen - enkä toisaalta viitsisi iskeä EMG 81/85 kiinni, kun kyseinen kombo on jo kahdessa kitarassa kiinni.

Mitä mieltä ovat Muusikoiden.Net-internetsivuston herra-isoherrat?

Pitäisikö piruuttaen kokeilla boutique-tason mikkiä/mikkejä (viimein)?

HUOM. Tällä kitaralla soitetaan vain hevimetallia, ja todella huonosti, joten olen ainoastaan tallamikin perässä parhaillaan.
Luulisi 100-150e saavan jo yksilön, mitä ei tarvitse vaihtaa vuoteen/kahteen/eikä pestä hampaita.
Ainakin olettaisin/"vaatisin", että mikki taipuisi Adramelechista Aghoraan, ja Abominable Putriditystä Extermination Dismembermentiin.

http://www.westone.info/villain.html
http://www.westone.info/cats/sign/03.html
http://cgi.ebay.com/RARE-1990-Westo … ain-Pro-Graphite-EMGs-/150556928812

KIITTI KAIKKI KAMUT!!

Hieman tanakka yksilö
Larmer
20.03.2011 12:23:49

Enpäs editoi vaan laitan uuden postauksen.

Tosiaan kitara on ollut handussa jo pari päivää - en ole kerennyt ostamaan uutta kielisettiä, en pysty muuten soittamaan moisella. Täytyy muutenkin tehä täys"remppa", eli halvanmiehen huolto = siihen mihin kykenen.

+ Tutustua tuohon Kahlerin SPYDER tallaan paremmin.

SIKSI ei ole aitoja kuvia vielä siis.

Hieman tanakka yksilö
oiva tumpeloinen
20.03.2011 12:30:04

Mulla oli tommonen aikanaan. Punaisena. Oli kiva peli niin kauan, kunnes se pöllittiin. Kun se oli vielä osissa huollon takia, jäi mulle talla siitä. Koitin pitkään aikanaan etsiä samanlaista, mutta eipä noita liikaa löytynyt enää sitten. Historiasta sen verran, että kun noita sai joskus 90-luvun puolivälin paikkeilla kaupoista, oli hinta 3500 markan tietämillä.
Larmer
20.03.2011 12:51:23

oiva tumpeloinen: Mulla oli tommonen aikanaan. Punaisena. Oli kiva peli niin kauan, kunnes se pöllittiin. Kun se oli vielä osissa huollon takia, jäi mulle talla siitä. Koitin pitkään aikanaan etsiä samanlaista, mutta eipä noita liikaa löytynyt enää sitten. Historiasta sen verran, että kun noita sai joskus 90-luvun puolivälin paikkeilla kaupoista, oli hinta 3500 markan tietämillä.

187 puntaa posteineen ;)

Hieman tanakka yksilö
oiva tumpeloinen
20.03.2011 12:53:10

Larmer: 187 puntaa posteineen ;)

No ei ollut pahan hintainen. Tommoseen rahaan vois itsekin miettiä moisen hankkivan. Tosin, ehkä on itselle parempi pitää siitä hyvät muistikuvat kuin pilata ne hankkimalla moinen.
Larmer
20.03.2011 14:48:08

Tietääkös Oiva, tai kenties kukaan muu missä nuo Moduluksen lisenssikaulat valmistettiin aikoinaan?

Nykyään kun velottavat 700-800$ uudesta kaulasta. No OK, on se varmaankin puolet halvempi ollut 20 vuotta sitten,
mutta silti something does not add up. Toivottavasti nämä patenttikaulat ovat yhtä stydiä matskua kuin 'pitääkin'.

Ja tosiaan, seuraavaksi se HEVI_HUNBUCKER. Mulla on Blackstarin 5w combossa säädöt;
Bass 10, Middle 3, Treble 8, ISF just yli puolen välin.

Väliin EHX LPB-1, ja jompakumpa Boss HM-2 tai Zoom Tri-Metal.

Antaisin virtuaalisen suudelman hänelle, joka mainitsee firman, joka valmistaa nimenomaan "over the top" mikrofoneja kitaroihin.
Ois märkää jos se basso ja treble pomppis kympin yli, eikä middlestä tietoakaan.

Ja tosiaan, ennenkö purismi ja kontrabassokädet iskee kiinni "mit vit, tahdot niinkuin väkisin rahaa polttaa",
niin tämä tulee sivuprojektiin, ja itse opiskelen ammattiin (Musiko, vai mikä on). Joten kyllä, tiedän mitä teen.

Hieman tanakka yksilö
Josid
21.03.2011 11:39:20

Larmer: Tietääkös Oiva, tai kenties kukaan muu missä nuo Moduluksen lisenssikaulat valmistettiin aikoinaan?

Nykyään kun velottavat 700-800$ uudesta kaulasta. No OK, on se varmaankin puolet halvempi ollut 20 vuotta sitten,
mutta silti something does not add up. Toivottavasti nämä patenttikaulat ovat yhtä stydiä matskua kuin 'pitääkin'.

Ja tosiaan, seuraavaksi se HEVI_HUNBUCKER. Mulla on Blackstarin 5w combossa säädöt;
Bass 10, Middle 3, Treble 8, ISF just yli puolen välin.

Väliin EHX LPB-1, ja jompakumpa Boss HM-2 tai Zoom Tri-Metal.

Antaisin virtuaalisen suudelman hänelle, joka mainitsee firman, joka valmistaa nimenomaan "over the top" mikrofoneja kitaroihin.
Ois märkää jos se basso ja treble pomppis kympin yli, eikä middlestä tietoakaan.

Ja tosiaan, ennenkö purismi ja kontrabassokädet iskee kiinni "mit vit, tahdot niinkuin väkisin rahaa polttaa",
niin tämä tulee sivuprojektiin, ja itse opiskelen ammattiin (Musiko, vai mikä on). Joten kyllä, tiedän mitä teen.

Tsekkaa BKP:n mikit. http://www.bareknucklepickups.co.uk/main/

Lähetä sähköpostia tuonne ja speksaa vähän millaisia mikkejä tarvitset. Varmasti onnistuu.

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti