Muusikoiden.net
03.12.2016

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: SansAmp PSA-1.1 vs. Rocktron Piranha
1
kipu69
12.03.2011 20:51:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

toinen etuaste on hakusessa ja tässä olisi kaksi mahdollista vaihtoehtoa. Olisin kiitollinen jos kokemuksia omaavat voisivat heittää tänne plussia sekä miinuksia käytettävyydestä, soundeista jne.

Tämä tulee siis Peavey Rockmasterin kaveriksi..

"Se on turha itkeä jos paska on jo housussa...."
Evilson
12.03.2011 22:41:44

Ootko lukenut Kunnasjan artikkelit?

http://muusikoiden.net/artikkelit/790

kipu69
12.03.2011 23:47:42

Evilson: Ootko lukenut Kunnasjan artikkelit?

http://muusikoiden.net/artikkelit/790

eipäs osunu haulla. Kiitokset!!

pekurides
12.03.2011 23:50:55 (muokattu 13.03.2011 00:03:40)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuo sansamppi vähän kaksipiippuinen vekotin:=)

Toisaalta saapi aika mageita hevanderipörinöitä mutta hyvin hankala "käyttöliittymä", esim. middlenamiska puuttuu kokonaan ja muutenkin aluksi tosi hankala säädellä perinteisiin vehkeisiin tottuneelle.

toinen miinus on surkeat pikkurososaundit... ei sillä viittti vetää muutakun highgainjunttaa... sellainen outo ominaissaundi siinä myös on mutta tiukat metallijuntat aika kovia!

tuosta säätämisestä vielä että itse en oikestaan koskaan ole saanut sitä hyvin toimimaan reeniksellä kunnon isoilla voluumilla mutta himassa pikkuvoluumilla siitä saa pirun hyviä juttuja ulos...

yksi huono puoli on myös se elektroniikan määrä mitä sisällä pitää vaikkakin on täysin analooginen signaaliketju toisin kuin muissa podeissa ja axeissa mitä kaikkia näitä hedelmäpelejä löytyykään.

Sieltä kun takuuajan jälkeen yksi satiainen kyrvähtää saapi melkein samantien heittää vesilintua, ei niitä kukaan halua lähteä korjaamaan kun TECH21 ei anna kellekkään schemoja tai kerro mitä pitää sisällä , ovat tehtaalla hioneet komponeista tunnisteetkin pois:=)

Mulla kävi tosin tuuri kun ykskaks vehke pimeni ja korjaajasedät sano että melkein mahdoton tehdä mitään.... ja seuraavan vuoden laite loju parvekkeella kun tuttu korjaajasetä sano että hänellä on yks ylimääränen prosessori sansampiin ja sitä vois piruuttaan kokeilla josko heräisi henkiin ja zadaam! se syntyi uudestaan!!

Eli ei oikein luotettavaksi keikkakoneeksi voi kehua mutta toimiessaan aika mehevät metallijunttaukset saapi aikaiseksi.

paras trankkupeli mitä tiedän hevipuolelta.

tuolla on muutamia ralleja mitä olen pääosin sansampillla väkertäny:
http://www.mikseri.net/artists/pekurides.127143.php

edit: Nää mun kokemukset vanhemmasta psa-1 versiosta ja kuulemma uudessa saatu luotettavuutta parannettua ja muitakin parannuksia käyttikseen tehty mutta on siinä aika suolanen hintakin uutena ja vanhat tehtiin vielä jenkeissä jos sitä haluaa laatukriteerinä pitää?
-p-

They see me rollin, they hatin.
aristoteles666
13.03.2011 07:03:36

pekurides: Tuo sansamppi vähän kaksipiippuinen vekotin:=)

edit: Nää mun kokemukset vanhemmasta psa-1 versiosta ja kuulemma uudessa saatu luotettavuutta parannettua
vanhat tehtiin vielä jenkeissä jos sitä haluaa laatukriteerinä pitää?
-p-

no jos uudet on luotettavimpia ja tehdään muualla, niin eihän sitä amerikkalaisuutta voi pitää laatukriteerinä.

pekurides
13.03.2011 15:28:26

aristoteles666: no jos uudet on luotettavimpia ja tehdään muualla, niin eihän sitä amerikkalaisuutta voi pitää laatukriteerinä.

heh:)

Semmoisen pointin tämän tuotannon ulkoistamiseen lueskelin että olisi ollut sen verran paineita hintalapun korottamiseen että oli pakko laittaa muistaakseni indonesiaan kasaustyö ja samassa artikkelissa väitettiin vielä että olisi komponentteja vaihdettu halvempiin että saatu hinta pysymään samoissa...

taisi olla joku unofficial sansamp psa-1 fan club forum missä näin kertoiltiin.... eli varauksella varmaankin pitää lueskellä:=)

They see me rollin, they hatin.
SPolis
14.03.2011 13:58:04
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Juu nuo Kunnasjan artikkelit kannattaa kahlata läpi.

Mulla on ollut Piranha reilu pari vuotta käytössä, ja sillä on keikat, reenit ja studiosessiot vedetty siitä lähtien.

Lyhyesti omia kokemuksia:
Erittäin monipuolinen, mutta soundit silti yksinkertaista säätää. Omaan käyttöön kliinit ja rosot ovat hyviä, mutta petokalan vahvuudet on tietysti säröosatolla. Ei ehkä paras mutta tekee paljon loistavaa jälkeä vaivattomasti ja kohtuuhinnalla. Ei ole sitä perinteistä valikkohelvettiä, kuten monissa muissa samantyyppisissä etuasteissa, vaan säädöt saa kuosiin potikkaa vääntämällä. Ei ole ollut tarvetta testata muita etuasteita, kun Piranha kattaa ainakin mun kaikki tarpeet, mitä etuasteelta vaadin.

Mä oon menny likaa lattian...
kipu69
14.03.2011 14:27:02

SPolis: Juu nuo Kunnasjan artikkelit kannattaa kahlata läpi.

Mulla on ollut Piranha reilu pari vuotta käytössä, ja sillä on keikat, reenit ja studiosessiot vedetty siitä lähtien.

Lyhyesti omia kokemuksia:
Erittäin monipuolinen, mutta soundit silti yksinkertaista säätää. Omaan käyttöön kliinit ja rosot ovat hyviä, mutta petokalan vahvuudet on tietysti säröosatolla. Ei ehkä paras mutta tekee paljon loistavaa jälkeä vaivattomasti ja kohtuuhinnalla. Ei ole sitä perinteistä valikkohelvettiä, kuten monissa muissa samantyyppisissä etuasteissa, vaan säädöt saa kuosiin potikkaa vääntämällä. Ei ole ollut tarvetta testata muita etuasteita, kun Piranha kattaa ainakin mun kaikki tarpeet, mitä etuasteelta vaadin.

Sansamp oli pari päivää testissä. Treeniksellä sai melko hyvät soundit mutta kotona nauhoitellessa ei saanu rehellisesti sanottuna saanu soundia mikä olis ollu omaan mieleen. Pirahnan kun sais vielä kokeiltavaks jostain....

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti