Muusikoiden.net
02.12.2016

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Digitech rp-500 efektipedaalin säätöehdotuksia?
1
alsnaksna
02.03.2011 13:15:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joo tosiaankin aattelinpa täs kysästä ehdotuksia tai vinkkejä miten olette itse tätä kyseistä pedaalia säätäneet. Haluaisin saada vinkkejä minkälaisilla säädöillä voisi saada pedaalista sellasta tiukkaa jyräsaundia kuitenkaan, muuttamalla ääntä kauheaksi sirinäksi, mikä ei ole se mitä haen. Eli soundia vois verrata mm. Disturbediin/ Avenged Sevenfoldiin :D

Grugi
02.03.2011 14:51:54

alsnaksna: Joo tosiaankin aattelinpa täs kysästä ehdotuksia tai vinkkejä miten olette itse tätä kyseistä pedaalia säätäneet. Haluaisin saada vinkkejä minkälaisilla säädöillä voisi saada pedaalista sellasta tiukkaa jyräsaundia kuitenkaan, muuttamalla ääntä kauheaksi sirinäksi, mikä ei ole se mitä haen. Eli soundia vois verrata mm. Disturbediin/ Avenged Sevenfoldiin :D

Ei ole kokemusta tuosta mutta täältä saa ainakin ladattua valmiita presettejä kyseiseen laitteeseen ja sitäkautta ehkä pääset lähemmäs hakemaasi soundia.

http://www.digitech.com/ToneLibrary/index.php

SDMF
min
02.03.2011 16:04:20

En enään omista rp500:sta, mutta tein pienen demon juutuuppiin http://www.youtube.com/watch?v=qFAJ5eVqUQ8, ensin iisimpi särö, sitten "isompi".

Jos ei ole liian sirinää ja suht ok sun makuun, niin mulla saattaa olla jopa koneella tallessa toi presetti. Ainoo vaan, että ollaan perheen kanssa evakossa vesivahingon takia, joten en heti pääse tsekkaan/lähettään presettiä (olettaen, että edes sua kiinnostaa):).

alsnaksna
02.03.2011 18:37:21

Kiitos paljon noista vinkeistä aattelin täs ruveta testailemaan noita valmis soundeja tuolta netistä, min jos vain mahdollista niin voisinko saada siitä toisesta säröstä mikä tulee myöhemmin tos videolla nii sääjöt?

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti