Muusikoiden.net
05.12.2016

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: FCB1010 & G-Major =stompbox?
1
vesas78
26.02.2011 23:05:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

1.Kysymys: -Saako tuota Behringerin fcb1010 midiä toimimaan g-majorin kanssa niin että polkimet toimisi "stompbox-on/off"-periaatteella?
Niinkuin esim. Boss yksittäis pedaalit toimii =eka polkaisu efekti päälle ja toinen polkaisu on efekti pois päältä.
Ei muuten,mutta kun olen tottunut steppailemaan,tullut senverran tutuksi yksittäis pedaaleilla steppailu..tuntuu jotenkin selkeältä,makuasioita joo..
G-majorissa on niin paljon loistavalta kuulostavia efektejä,että koukkuun jäin TC:n soundeihin:)

2.Kysymys: -Mulla on Mesan dual solo rectifier nuppi. -Kannattaako siis käyttää Mesan omaa 3ch jalkakytkintä kanavien vaihtoon?
Tiedän että jotenkin fcb1010/g-majorilla voi releiden avulla vaihtaa kanavia,mutta mites tuo sitten tehdään? Periaatteessa mulle riittää 1ch=clean ja 3ch=dist.

VIPMetal
27.02.2011 10:32:22

vesas78: 1.Kysymys: -Saako tuota Behringerin fcb1010 midiä toimimaan g-majorin kanssa niin että polkimet toimisi "stompbox-on/off"-periaatteella?
Niinkuin esim. Boss yksittäis pedaalit toimii =eka polkaisu efekti päälle ja toinen polkaisu on efekti pois päältä.
Ei muuten,mutta kun olen tottunut steppailemaan,tullut senverran tutuksi yksittäis pedaaleilla steppailu..tuntuu jotenkin selkeältä,makuasioita joo..
G-majorissa on niin paljon loistavalta kuulostavia efektejä,että koukkuun jäin TC:n soundeihin:)

Saa.

2.Kysymys: -Mulla on Mesan dual solo rectifier nuppi. -Kannattaako siis käyttää Mesan omaa 3ch jalkakytkintä kanavien vaihtoon?
Tiedän että jotenkin fcb1010/g-majorilla voi releiden avulla vaihtaa kanavia,mutta mites tuo sitten tehdään? Periaatteessa mulle riittää 1ch=clean ja 3ch=dist.

Kaks kanavaisia Mesoja voi ohjata, muttei 3. TC:n ohjeen mukaan näin. Tai ainakin mä ohjaan kakskanavaista Recto Preamppia G-majorin releillä. Behkun releistä en sitten kyllä muuten tiedä onnistuisko niillä...

"Jag har gammal faster, som heter Ingeborg..."
oiva tumpeloinen
27.02.2011 10:38:13

VIPMetal: Kaks kanavaisia Mesoja voi ohjata, muttei 3. TC:n ohjeen mukaan näin. Tai ainakin mä ohjaan kakskanavaista Recto Preamppia G-majorin releillä. Behkun releistä en sitten kyllä muuten tiedä onnistuisko niillä...

Niillä kahdella G-Majorin releellä voi kuitenkin ohjailla noita haluttuja kanavia, eli ykkös- ja kolmoskanavaa. Halutessa sitten Lankun releillä muita toimintoja, kuten sanottu.
VIPMetal
27.02.2011 12:07:55 (muokattu 27.02.2011 12:08:33)

oiva tumpeloinen: Niillä kahdella G-Majorin releellä voi kuitenkin ohjailla noita haluttuja kanavia, eli ykkös- ja kolmoskanavaa. Halutessa sitten Lankun releillä muita toimintoja, kuten sanottu.

Jotain muistelisin lukeneeni, että ei Majori toimis yhteisen "maan" takia. Tai siinä olis jotain vaaraa käyttää. En tiedä, kun en ymmärrä. Kun siitä Majorista lähtee samasta stereoreiästä ne switchit...

E: Vai onko tällä puheella vaan myyty MIDI-switchereitä... ? =)

"Jag har gammal faster, som heter Ingeborg..."
oiva tumpeloinen
27.02.2011 12:22:59

VIPMetal: Jotain muistelisin lukeneeni, että ei Majori toimis yhteisen "maan" takia. Tai siinä olis jotain vaaraa käyttää. En tiedä, kun en ymmärrä. Kun siitä Majorista lähtee samasta stereoreiästä ne switchit...

E: Vai onko tällä puheella vaan myyty MIDI-switchereitä... ? =)

Nyt kun sanoit, taisi tuosta olla jotain puhetta joskus. En kuitenkaan muista, mitä se tarkalleen oli, niin enpä mene sanomaan mitään.
kimurantti1
27.02.2011 13:24:15
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyse on tästä: http://tcsupport.custhelp.com/cgi-b … oX3RleHQ9bWVzYQ**&p_li=&p_topview=1

http://www.piecemakerband.com
"Practice cures most tone issues." -John Suhr
Silppuri
27.02.2011 16:15:33
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Saikos tuon behkun valot toimimaan myös tuossa stomp box -modessa oikein vai vaatikos se jonkun modin? Joskus oli tästä puhetta, mutku ei muista...

"Tätä ja tätä ja tätä ja tätä..."
mattim
27.02.2011 18:45:49
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Silppuri: Saikos tuon behkun valot toimimaan myös tuossa stomp box -modessa oikein vai vaatikos se jonkun modin? Joskus oli tästä puhetta, mutku ei muista...

Vaatii softan vaihdon, täällä: http://www.ossandust.be/

Novation Remote SL, M-Audio Profire 610, Mackie Onyx Satellite, Win7 Pro, Reaper, Ableton Live. Mixing and monitoring gear.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti